• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • panzermensch

Är 1011 kr inkl frakt bra pris på helt ny Petunia Pickle Bottom från England?

ger du mig en styrkekram ger jag dig stryk
  • Bliglin

Hej i tråden!

Måste be att få hjälp av er, lite pinsamt kanske, men... Vi har precis flyttat och instruktionsboken har kommit bort i flytten och jag fattar inte HUR man byter till sittdelen. Eller, jag har satt fast sittdelstyget som jag TROR att man gör, (dvs trätt det på ramen upptill och satt fast med kardborrebanden nedtill och trätt höljorna över piggarna på ramen), men hur i hela friden sätter man då fast bakstycket?

Ska man trä bakstycket ovanpå "framstycket"?

Snälla, snälla förklara hur man gör eller ge mig en länk till en instruktion på nätet. Har googlat men lyckas inte hitta en instruktion. Och bävar för hur jag sedan ska fatta hur man sätter på sufletten när det blir dags TYvärr är min man ännu mer oteknisk än jag så han är till föga hjälp...

Tack på förhand!

• Stargirl

Bliglin skrev 2009-01-15 09:13:43 följande:

Hej i tråden!Måste be att få hjälp av er, lite pinsamt kanske, men... Vi har precis flyttat och instruktionsboken har kommit bort i flytten och jag fattar inte HUR man byter till sittdelen. Eller, jag har satt fast sittdelstyget som jag TROR att man gör, (dvs trätt det på ramen upptill och satt fast med kardborrebanden nedtill och trätt höljorna över piggarna på ramen), men hur i hela friden sätter man då fast bakstycket?Ska man trä bakstycket ovanpå "framstycket"?Snälla, snälla förklara hur man gör eller ge mig en länk till en instruktion på nätet. Har googlat men lyckas inte hitta en instruktion. Och bävar för hur jag sedan ska fatta hur man sätter på sufletten när det blir dags TYvärr är min man ännu mer oteknisk än jag så han är till föga hjälp...Tack på förhand!
    www.bugaboo.com finns instruktionsboken att ladda ner.
  • Senap
    panzermensch skrev 2009-01-15 09:13:17 följande:
    Är 1011 kr inkl frakt bra pris på helt ny Petunia Pickle Bottom från England?
    Helt ok. Tror jag betalade 800 på plats i USA när kursen var låg.
    FruLidgren skrev 2009-01-15 09:13:14 följande:
    vilket tillbehör tycker ni är absolut nödvändigt till camen?
    Parasoll och lattehållaren vill jag inte vara utan.
    Bliglin skrev 2009-01-15 09:13:43 följande:
    Hej i tråden! Måste be att få hjälp av er, lite pinsamt kanske, men... Vi har precis flyttat och instruktionsboken har kommit bort i flytten och jag fattar inte HUR man byter till sittdelen. Eller, jag har satt fast sittdelstyget som jag TROR att man gör, (dvs trätt det på ramen upptill och satt fast med kardborrebanden nedtill och trätt höljorna över piggarna på ramen), men hur i hela friden sätter man då fast bakstycket? Ska man trä bakstycket ovanpå "framstycket"? Snälla, snälla förklara hur man gör eller ge mig en länk till en instruktion på nätet. Har googlat men lyckas inte hitta en instruktion. Och bävar för hur jag sedan ska fatta hur man sätter på sufletten när det blir dags TYvärr är min man ännu mer oteknisk än jag så han är till föga hjälp... Tack på förhand!
    bakstycket?
    My sugar is raw
  • Stargirl

FruLidgren skrev 2009-01-15 09:13:14 följande:

vilket tillbehör tycker ni är absolut nödvändigt till camen?
    Mugghållaren är TOPPEN, älskar parasollet på sommaren och åkpåsen är ett måste på vintern.
  • panzermensch

Shoegirl: Då siktar jag nog på det 2009-01-15 03:20 Stockholm Södra Sorterad SNARTT HÄR

• FruLidgren
    Stargirl skrev 2009-01-15 09:24:04 följande:
    FruLidgren skrev 2009-01-15 09:13:14 följande: Mugghållaren är TOPPEN, älskar parasollet på sommaren och åkpåsen är ett måste på vintern.
    mm det blir nog mugghållaren och parasollet. Åkpåse får vänta, bebis är bara 5 v och ligger nerbäddad med mysigt täcke istället
    Elias 051026 Dante 081209
  • panzermensch

Är det bara för mig FL är sååå segt?

2009-01-15 03:20 Stockholm Södra Sorterad <- snart här!
    Så nu fick det egen rad!

• Senap
    FruLidgren skrev 2009-01-15 09:26:58 följande:
    mm det blir nog mugghållaren och parasollet. Åkpåse får vänta, bebis är bara 5 v och ligger nerbäddad med mysigt täcke istället
    Åkpåsen är trevlig på våren när kalla vindar sveper.
    Bugaboos egna sitter som en smäck men till liten bebis gillade jag Lodger Bunker väldigt mycket också.
    My sugar is raw
  • panzermensch

Jag har en av varje *skryta lite sådär lagom*

Shoegirl skrev 2009-01-15 09:36:51 följande:
    Åkpåsen är trevlig på våren när kalla vindar sveper. Bugaboos egna sitter som en smäck men till liten bebis gillade jag Lodger Bunker väldigt mycket också.
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16