• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • AnniPanni

lilla sandra skrev 2009-01-17 21:24:51 följande:

Kan man maila nån i Sverige? Min engelska suger.
    Vill inte ha lillkillen från mej ännu, han är bara 5 månader ännu.
    Du behöverinte skicka ner ditt chassi utan de räcker med att reklamera det via mail till babytrader. De vill ha vagnens serienr och så får du ett kontonummer du ska betala in ca 25 E på (fraktkostand). När det fått pengarna så skickar de ett nytt chassi. u behöver inte vara orolig över att skrva till de på engelska, de är inte så himla bra själva
    Skriv bara typ att the handlebar on my cameleon slides, eller något liknande. De känner VÄL till probelemt och du kommer inte att behöva beskriva i detalj. Räcker med orden handlebar och slides så vet de precis vad du menar.
    Det är ett ganska vanligt problem som Bugaboo är medvetna om. De nya chassina är popnitade och ska hålla bättre men jag vette tusan om jag är villig att hålla med om det (håller på och reklmerear mitt tredje chassi nu, och det är popnitat).
  • lilla sandra

O bra... Det var lixom största farhågan, att jag skulle stå utan vagn helt o hållet.
    Har visserligen en scooter stående, men maken skulle få tuppjuck om sonen fick åka rosa scooter.
    Nerå, men JAG skulle få mer tuppjuck av att köra pansarvagn istället för min älskling.

AnniPanni skrev 2009-01-17 21:35:42 följande:
    lilla sandra skrev 2009-01-17 21:24:51 följande: Du behöverinte skicka ner ditt chassi utan de räcker med att reklamera det via mail till babytrader. De vill ha vagnens serienr och så får du ett kontonummer du ska betala in ca 25 E på (fraktkostand). När det fått pengarna så skickar de ett nytt chassi. u behöver inte vara orolig över att skrva till de på engelska, de är inte så himla bra själva Skriv bara typ att the handlebar on my cameleon slides, eller något liknande. De känner VÄL till probelemt och du kommer inte att behöva beskriva i detalj. Räcker med orden handlebar och slides så vet de precis vad du menar. Det är ett ganska vanligt problem som Bugaboo är medvetna om. De nya chassina är popnitade och ska hålla bättre men jag vette tusan om jag är villig att hålla med om det (håller på och reklmerear mitt tredje chassi nu, och det är popnitat).
  • dompis

Snälla ngn vänkig själ som vill köpa en vagn åt mig och skicka??!! Tjejen som säljer vill inte skicka den,men jag vill sååå gärna ha den!! Snäll!

• panzermensch

vilken stad?

dompis skrev 2009-01-17 21:40:21 följande:
    Snälla ngn vänkig själ som vill köpa en vagn åt mig och skicka??!! Tjejen som säljer vill inte skicka den,men jag vill sååå gärna ha den!! Snäll!
    ger du mig en styrkekram ger jag dig stryk
  • AnniPanni

lilla sandra skrev 2009-01-17 21:38:32 följande:

O bra... Det var lixom största farhågan, att jag skulle stå utan vagn helt o hållet.Har visserligen en scooter stående, men maken skulle få tuppjuck om sonen fick åka rosa scooter. Nerå, men JAG skulle få mer tuppjuck av att köra pansarvagn istället för min älskling.
    nämen ROSA som är så fint Maken drar gärna omkring på vår grå bugga med rosa suffla, rosa åkpåse, och blommig skötväska Trodde han skulle oponera sig coh vilja ha en mer "maskulint" utseende på vagnen när han har men nope, dottern fick inte ens ha en kornblå PoP jacka på sig...utan det är bara den rosa på när han får bestämma *s*
  • panzermensch

Sött Min kör rally med vår rosa camp O&T med rosa camo väska och babyrosa åkpåse i haha

AnniPanni skrev 2009-01-17 21:47:11 följande:
    lilla sandra skrev 2009-01-17 21:38:32 följande: nämen ROSA som är så fint Maken drar gärna omkring på vår grå bugga med rosa suffla, rosa åkpåse, och blommig skötväska Trodde han skulle oponera sig coh vilja ha en mer "maskulint" utseende på vagnen när han har men nope, dottern fick inte ens ha en kornblå PoP jacka på sig...utan det är bara den rosa på när han får bestämma *s*
    ger du mig en styrkekram ger jag dig stryk
  • Senap
    Champagne77 skrev 2009-01-17 21:40:56 följande:
    Hmmm...vilken färg kan passa om vi bestämmer oss för grå bas och röd canvas på en cam??? Blå???
    Jag gillar min hazelnut. Passar till allt.
    Såg en på FLs köp&sälj tror jag. (Inte min för den ska jag ha kvar )
    Den oxröda är mycket dovare i färgen än Buggans.
    My sugar is raw
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16