• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • Senap

Min sambo har inga problem med att vare sig ha rosa väskor vagn eller what ever när han kör omkring sonen.
    Varken sonens eller sambons snopp har lossnat. *vet*

My sugar is raw
  • modestyclara

panzermensch skrev 2009-01-17 21:48:30 följande:

Sött Min kör rally med vår rosa camp O&T med rosa camo väska och babyrosa åkpåse i haha
    Spännande vagn du har

Vi hade en rosa UJ (pink romance)till sonen *saknar* hur fin som helst. Var maken som valde och köpte den
  • panzermensch

hmm menade p&t *slinter lite*

ja den kallas den rosa faran

modestyclara skrev 2009-01-17 21:51:50 följande:
    panzermensch skrev 2009-01-17 21:48:30 följande: Spännande vagn du har Vi hade en rosa UJ (pink romance)till sonen *saknar* hur fin som helst. Var maken som valde och köpte den
    ger du mig en styrkekram ger jag dig stryk
  • jempy80

Shoegirl skrev 2009-01-17 21:34:58 följande:

Hyffsat pris på Bunker var det beställt: www.lilimay.com/blankets/bunker.php
    vet inte om de e jag som e trög men tänkte beställa där, fast med frakt blev de över en lax. eller har jag fel?
  • lilla sandra

Äääh, min man är TÖNT på det området.
    Jag försöker tänka liiite mer "snällt" när det gäller ytterkläder oså. Att dottern inte MÅSTE ha en rosa WS nu i vår. Hon kan faktiskt ha nån annan färg (som lillebror kan ärva vidare).
    Köpte en svart till honom. Maken "gick med" på att dottern kunde få en RÖD, men det var inte så att sonen kunde få ha den sen!!!
    Så nu ska jag köpa svart till dottern oxå. Så får väl hon ha en rosa MÖSSA om det nu måste vara rosa...
    Blääää för karlar ibland.

• Champagne77
    Shoegirl skrev 2009-01-17 21:50:14 följande:
    Jag gillar min hazelnut. Passar till allt.Såg en på FLs köp&sälj tror jag. (Inte min för den ska jag ha kvar )Den oxröda är mycket dovare i färgen än Buggans.
    Misstänkte att den röda inte är samma... Vi väntar en liten killen, men har nog ändå bestämt oss för röd vagn (vilket många är frågande till ). Det är väl inte könet som avgör färgen...
  • panzermensch

Klart man kan ha röd till pojke. Och skulle säga hazel på lodgern till för inte få för mycket färg för den röda syns !

Champagne77 skrev 2009-01-17 21:54:34 följande:
    Misstänkte att den röda inte är samma... Vi väntar en liten killen, men har nog ändå bestämt oss för röd vagn (vilket många är frågande till ). Det är väl inte könet som avgör färgen...
  • Senap
    jempy80 skrev 2009-01-17 21:53:26 följande:
    Shoegirl skrev 2009-01-17 21:34:58 följande: vet inte om de e jag som e trög men tänkte beställa där, fast med frakt blev de över en lax. eller har jag fel?
    Ah, jag kollade inte så noga. Har vänner från UK som får bära som dårar
    Moahahahahaha
    My sugar is raw
  • panzermensch

be dem bära en petunia åt mig

Shoegirl skrev 2009-01-17 21:56:02 följande:
    Ah, jag kollade inte så noga. Har vänner från UK som får bära som dårar Moahahahahaha
  • Senap
    panzermensch skrev 2009-01-17 21:55:16 följande:
    Klart man kan ha röd till pojke. Och skulle säga hazel på lodgern till för inte få för mycket färg för den röda syns !
    Nej, det är bara bögar som kör Ferrari
    My sugar is raw
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16