• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • Alexa
    panzermensch skrev 2009-01-17 23:10:36 följande:
    Hehe vill inte ha i maj.. sambon och hans systrar fyller alla år då! Vill inte dela med dem
    Förstår dig.. Får lite ångest själv att det bara är 40 dagar kvar till bf.. Men längtar ihjäl mig.. Funderar på om jag skall försöka mig på att sy en suflett.. Eller är det urj-vlajobbigt??
  • panzermensch

Jag kan inte sy så fråga inte mig
    Min brors dotter kom 10 min efter tolvslaget så hon missade sin pappas födelsedag med 10 min och fick en egen.. tror hans fru knep

Alexa skrev 2009-01-17 23:13:57 följande:
    Förstår dig.. Får lite ångest själv att det bara är 40 dagar kvar till bf.. Men längtar ihjäl mig.. Funderar på om jag skall försöka mig på att sy en suflett.. Eller är det urj-vlajobbigt??
    ger du mig en styrkekram ger jag dig stryk
  • Joddan

Om du har 40 dagar kvar idag, och BF 21 Februari så stämmer väl inte det riktigt.. Jag har 40 dagar kvar och jag har BF 26e!

Alexa skrev 2009-01-17 23:13:57 följande:
  • Lille Mammsen

Men tänk OM hon klippt lite här o där in mot hår botten.....det skulle varit värre...så lite duktig tös har du nog allt endå...hon tyckte väl topparna va slitna

Kajsan skrev 2009-01-17 23:03:42 följande:
    Det gjorde jag första gången häromdagen, nu är jag arg för att hon verkligen inte lyssnar.Tar en pall och hämtar saxen som jag gömt och smyger iväg och klipper fast hon vet att hon inte får och att jag blir ledsen.Nu blir det kort page med 1 cm lugg hos frisören i morrn för att rädda det.Hon var så fin med sina korkskruvar
  • Simple me
    Kajsan skrev 2009-01-17 23:00:36 följande:
    Nu har ungen ( ja jag skriver ungen för nu är jag ARG ) klättrat upp och hämtat saxen IGEN och klippt av resten av lockarna i sitt fd midjelånga hår.Nu är det kort!.Jag är så arg att jag kokar!
    Lillan då känner med dig.
    Vet hur du känner,min lilla buse(4år)klippte sin lugg för typ 5mån sen,den vart så kort att den på vissa ställen inte syntes alls,ja klippte hela håret men luggen vart mest utsatt..
    Men du vet väl att allt klär en skönhet ..
  • Alexa
    Joddan skrev 2009-01-17 23:18:25 följande:
    Om du har 40 dagar kvar idag, och BF 21 Februari så stämmer väl inte det riktigt.. Jag har 40 dagar kvar och jag har BF 26e!
    Jag har oxå bf 26:e.. Men har "bokat" in 21 ist.. Passar bättre med barnpassning och mässor och allt vad jag har planerat.. Kul att vi har samtidigt..
  • Alexa
    panzermensch skrev 2009-01-17 23:14:46 följande:
    Jag kan inte sy så fråga inte mig Min brors dotter kom 10 min efter tolvslaget så hon missade sin pappas födelsedag med 10 min och fick en egen.. tror hans fru knep
    Oj då.. Jah hade oxå knipit..
  • panzermensch

Ska sova med.. är utan lodger bunker nu *buhuhu* så ska beställa en ny.. i lila eller rosa tonen *klura*

• panzermensch

Godnatt ni som både sover och inte sover

*kröp i säng*

Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16