• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • Lejån

Ja när ska bugaboo fatta det då och komma med lila klädsel? Räcka ut tungan

VARFÖR ska det vara så svårt att snöröja!?!?!?
  • imaj

Tycker de borde fatta att komma med olivgrönt också! Utan den förbaskade apan!!

• panzermensch

ja olivgrön och mörk lila! GE MIG

imaj skrev 2009-01-18 12:48:17 följande:
    Tycker de borde fatta att komma med olivgrönt också! Utan den förbaskade apan!!
    ger du mig en styrkekram ger jag dig stryk
  • Senap

Och turkos!
    Dags att damma av symaskinen... en annan dag.

My sugar is raw
  • jempy80

imaj skrev 2009-01-18 12:07:26 följande:

Tvättade min gamla på 30grader fintvätt. Tyckte den torkade snabbt, tror det är en kort lite centrifugering i det programmet... I min åkpåse står det iaf att man ska tvätta den så d.v.s. den här logon   www.ahlens.se/common/galleries/pics/mode_tvae...
    okej. jag får kolla igen. kanske har sett fel. tack för svaret
  • Fröken Småland
    jempy80 skrev 2009-01-18 11:56:32 följande:
    hur tvättar ni era åkpåsar? bugaboos alltså. står att de e handtvätt. jag körde min i maskin på 30 grader fast utan centrifugering. fast då tog de juh hundra år för den att torka. vågar man centrifugera?
    Det står handtvätt men 30 grader med centrifugering är inga problem.
  • imaj
    mamma2003 skrev 2009-01-18 13:09:56 följande:
    Det står handtvätt men 30 grader med centrifugering är inga problem.
    Mysko i min är det en fintvätt 30grader loggo...
  • loveliva
    modestyclara skrev 2009-01-18 11:09:08 följande:
    loveliva skrev 2009-01-17 22:22:30 följande: Min 3,5-åring får plats med vinterkläder dock har jag bytt till cam-sufflett med cam-bågar.
    Ok, tack ! Då får nog min lilla 1-åring gott om plats Och kanske även 3-åringen som inte är speciellt stor med sina 93 cm.
    Underbara älskade barn
  • panzermensch

Intressant att TVÅ olika säljare bor i samma del av sthlm säljer likadana kopior på buggavagnen på tradera och båda nya i kartong typ.. hmm

ger du mig en styrkekram ger jag dig stryk
  • modestyclara

Emmsan skrev 2009-01-18 11:29:21 följande:

haha nu förösker jag övertala min man men är det något den inte klarar av???? typ under vårt matbord sitter lilleman o kastar mack bitar osv :)
    får ju såklart inte vara för stora bitar...så man får ju fortfarande röja leksaker och sånt. Om något fastnar så stannar den och meddelar vad felet är. Om det är stora grejor så föser den det framför sig... Man får ju inte ha för höga trösklar heller men har man det kan man ju låta den ta ett rum i taget och hjälpa den att byta rum. Man ska helst ha spikat upp sina sladdar också. Den har ett anti-sladd system där den spottar ut sladdar och skonsören och sånt den råkar trassla in sig i men det är ju inte 100 %-igt. Men jag tycker fortfarande att den är toppen. Man röjer och sedan är det någon annan som dammsuger Ska tydligen komma en som våt-torkar också har jag hört.
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16