• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • Lejån
    imaj skrev 2009-01-19 22:01:22 följande:
    Men det ska tydligen också funkar bra, dock så är den väl liiite stor... titta i Jule's galleri, hon har frog med camklädsel!
    Åh! *kilar in*
    längtar efter sommar & sol
  • zkalman

Är det nån som vet vad det är för Bugaboo kollektion som har en suflett med en seriestrip på insidan?? Såg den lite snabbt genom ett skyltfönster på Bonti idag, men hittar inget på hemsidan. Det är inte Paul Frank.

• panzermensch

va? Missade jag nått idag?

zkalman skrev 2009-01-19 22:16:40 följande:
    Är det nån som vet vad det är för Bugaboo kollektion som har en suflett med en seriestrip på insidan?? Såg den lite snabbt genom ett skyltfönster på Bonti idag, men hittar inget på hemsidan. Det är inte Paul Frank.
    ger du mig en styrkekram ger jag dig stryk
  • Lokatt
    imaj skrev 2009-01-19 21:58:13 följande:
    Menar du basen? För sufletten ska tydligen sitta nästintill perfekt om man byter fästena och bågarna... tror de kostar 45kr st så ca. 200kr för alla
    man behöver inte ens byta bågarna bara fästena
    Våga vägra blogga
  • Fröken Småland
    Jag gissar att de säljer åt frankofant
  • Senap
    He? Vilken Bonti?
    My sugar is raw
  • zkalman
    Svar på #4503
    ja jag ångrar att jag inte gick in och kollade. Ska göra det i dagarna. Den var cool! Utsidan var nåt grå-mönstrat och seriestrippen inuti hade massa färger. Ska försöka googla igen o se om jag hittar nåt.
  • Nikas

http://www.frankofant.com/

sjuuuuuukt snygg den med serietidning på insidan... men det var fan dyrt. dock jättefin med grymma detaljer som det prickiga kantbandet och sånt, var och klämde på den på Bonti ;)

• Kajsan

Imorrn åker jag till stan och fönstershoppar, kanske ska kolla Haven ändå Fast där är det väl tomt nu...
    Nåt annat förslag?

Mitt galleri är stängt pga crazy people, hör av er om ni vill in!
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16