• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • modestyclara

Shoegirl skrev 2009-01-19 21:04:07 följande:

Nej då, det är först efter doktorstiteln som ALL praktisk förmåga rinner ur. Och det är ju först om 2 månader kanske. Men vi ingenjörer tycker om att tala om för folk hur man gör (det rätt).
    Du kan ha rätt. Vi klarar ju simplare grejor som att montera en bugga så lite praktiskt handlag finns det kanske kvar...
  • Nikas
    Shoegirl skrev 2009-01-19 20:57:50 följande:
    Jag är bra på montering. Jag är ingenjör.
    förresten jag var på haven när din kille/man hämtade ut din vagn tror jag hehehe :D kom på det nu, att det kom någon och sa att hans fru/tjej hade betalat den och han nu skulle hämta.

duktig man ;)
  • miss kitty

shoegirl: haha..ja, det är väl det kanske

Nikas: men herregud, karlar kan ju inte montera ihop saker som kräver att man kollar en bruksanvisning, inte min iaf. Samma sak med att hitta om det krävs att man kollar kartan. Då är det ingen sport. Undra på att det blir lite krångligt då

• Senap
    panzermensch skrev 2009-01-19 21:01:59 följande:
    Jopp och tro mig.. kollar att ALLT kommer med när jag hämtar den Även åkpåsen!
    *suck*
    My sugar is raw
  • Senap
    miss kitty skrev 2009-01-19 21:09:30 följande:
    shoegirl: haha..ja, det är väl det kanske Nikas: men herregud, karlar kan ju inte montera ihop saker som kräver att man kollar en bruksanvisning, inte min iaf. Samma sak med att hitta om det krävs att man kollar kartan. Då är det ingen sport. Undra på att det blir lite krångligt då
    bruksanvisning?
    *ingenjör som sagt*
    My sugar is raw
  • Nikas

hinner fan inte läsa ikapp alla inlägg jag missat på hela dagen då jag och panzermensch dejtade... :S

tack Panzermensch för den snygga offwhite klädseln ;)

• modestyclara

Nikas skrev 2009-01-19 21:06:53 följande:

Måste bara berätta när jag träffade ett par på Babyland som kollade in min bugga och frågade om jag gillade den, jag öste lovord över den såklart, och det gör jag helt ärligt då jag än så länge inte upptäckt några nackdelar med den. Men hela grejen är att de sa att de hade hämtat den för några dagar sen och precis monterat ihop den, och det var såååååå meckigt och svårt, varav jag utbrister "jaha? jag monterade ihop den och jag tyckte det var jättelätt" och mannen ser genast jätteskamsen ut :D varav jag såklart spär på med "oj hahaha var det Du som monterade ihop den? hahaha" han mumlade då lite tyst att det nog var nåt fel på hjulen och därför det nog var lite svårt hahaha *ops* :D
    smidigt!
  • panzermensch

Hehe skyl på mig bara *har läst allt*

Nikas skrev 2009-01-19 21:13:28 följande:
    hinner fan inte läsa ikapp alla inlägg jag missat på hela dagen då jag och panzermensch dejtade... :S tack Panzermensch för den snygga offwhite klädseln ;)
    ger du mig en styrkekram ger jag dig stryk
  • panzermensch

Ih.. fräter

• panzermensch

I morgon dejtar jag ingen Då gömmer jag mig hemma hahaha

Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16