Inlägg från: Champagne77 |Visa alla inlägg
  • Champagne77

Bugaboo tråd nr 16

Noas mamma skrev 2009-01-21 10:15:39 följande:
    kolla i mitt galleri tror jag har den röda där men oioi väskan va ju riktigt fin har den blåa i galleiet oxå! va har du för bas?
    Är det en oioi hobo du har hängandes på den blå vagnen???
  • Champagne77
    Noas mamma skrev 2009-01-21 10:29:00 följande:
    den gråa basen passar perfa med dom färgerna du tänker på Japp de  e en hobo gray dot!
    ser ut som att du har messemger på en annan bild? Har du två gray dot - en hobo och en messenger?
  • Champagne77
    Noas mamma skrev 2009-01-21 10:38:06 följande:
    har messenger på nån bild oxå fick reklamera första hobon fick en messenger som oxå gicksönder nu har jag en spec. edt av hobon! den har väskhängen och nåt mer fack än dom vanliga. messenger rekomenderar jag inte! man kan tyvärr inte höja och sänka axelbandet på den
    Jag tycker det verkar jobbigt att ha facket "över" också... Då är alltså oioi hobo "bäst"?
  • Champagne77
    Billabong skrev 2009-01-21 13:21:55 följande:
    Jättefin skötväska!Själv tycker jag bara att det är galet dyrt med en tusenlapp för en skötväska (eller för den delen en handväska också...) Köper hellre många billiga än en dyr. Men alla resonerar olika och den är verkligen JÄTTEFIN!
    Tack Sara . Ja, det är dyrt jag vet Generad, men vi är nog lite vilda av oss just gällande vagn och skötväska och unnar oss nåt extra eftersom vi har väntat så länge på det här *peppar peppar att allt går bra* (du vet ju vår historia...vill du kan du också läsa mitt senaste blogginlägg...). Men tror du då det är bättre att satsa på mörkgrå bas + blå canvas? Oavsett om det blir den skötväskan eller inte alltså... . Kolla i bildtråden så ser du .
  • Champagne77
    Billabong skrev 2009-01-21 15:56:14 följande:
    Jag tycker du ska ta den toppfärgen som du tycker allra mest om! Så gjorde jag och det är nog enda sättet att bli fullkomligt nöjd. Sen hittar du säkert en passande skötväska efter det.
    Självklart kommer vi välja toppfärg först Glad. Hade ju bestämt oss för röd men fick idag veta att den nya röda är mer hallonröd än röd-röd... Vi vill ha en som är riktigt röd, det är därför vi har börjat fundera på den blå mer och mer (fast vi har tänkt på den tidigare också . Svårt val och jag känner inte att jag vill köpa till flera toppklädslar utan vi ska försöka klara oss med en...
  • Champagne77
    modestyclara skrev 2009-01-21 21:19:24 följande:
    Omöjligt att klara sig med en iaf om du fortsätter hänga i denna tråd...
    Hi hi, jag vet , men jag kan väl få TRO det till en början .
    Ms Ms Kanga skrev 2009-01-21 21:24:20 följande:
    Den röda fleecen är riktigt röd, inte samma som canvasen. Jag tycker den är mycket finare än canvas-nyansen
    Det är canvasen vi vill ha... Åh vilken beslutsångest nu... Tror det kommer bli den klarblå istället, det är riktigt snygg . Och så lär det väl bli nån fler färger sedan .
  • Champagne77
    Hannah74 skrev 2009-01-21 21:31:58 följande:
    men va? Är inte den röda canvasen rödröd längre I sånt fall blir jag SUR! Väntar ju på att få hem en som jag beställt.
    Nej, vad jag har förstått är den nya canvasen hallonröd... Inte vad jag har tänkt mig...
  • Champagne77
    miss kitty skrev 2009-01-24 16:40:27 följande:
    Nu har vi bokat vår bugga!! v 12 kommer den, det blev en med grå bas och röd top. Och så ska jag ha denna till: www.mammashop.se/product.asp?product=7564*glaaad*
    Är det den "nya canvas röda" du har beställt? Har du fått se den i verkligheten eller har du bara beställt än så länge? Nyfiken på hur du upplever färgen då jag har hört att den ska vara hallonröd... Skitsnygg väska du har beställt
  • Champagne77

LÄngesedan jag skrev i tråden men NU måste jag bara få berätta att igår beställde vi vår bugga cam . Det blev till slut mörkgrå bas och röd canvas topp . Beställde även mugghållare o paraply . Nån som har tips på vilke åkpåse som kan matcha det röda? Just det, beställde även en oioi hobo grey dot .

Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16