Inlägg från: Champagne77 |Visa alla inlägg
  • Champagne77

Bugaboo tråd nr 16

modestyclara skrev 2009-02-01 20:21:23 följande:
    Vad kul. När dår du hem den? Vill du ha bugga-åkpåse eller någon annan? Är ju fint med lodger bunker i liggdelen men i sittdelen sitter ju buggans egna bäst... Vilken färg beror ju lite på hur crazy du vill vara Rosa och orange kan ju vara kul...
    Bf är i maj och jag har just surfat runt o konstaterat att man nog inte behöver åkpåse då, eller???
  • Champagne77
    modestyclara skrev 2009-02-01 20:39:07 följande:
    Nä, det räcker nog med en filt i liggdelen... du kan ju skaffa påse till hösten när du byter till sittdel...kan ju hända att du bytt toppfärg tills dess också
    Ja, det lär vi nog ha gjort . Kanske både en och två gånger . Var rekommenderar du att man köper filtar?
  • Champagne77

När jag var på Babyproffsen förra helgen fick jag höra att man absolut INTE får hänga skötväskor på Cam. Nån mer som har hört detta??? Tydligen är det Bugaboo själva som säger detta ?!

• Champagne77

Tyckte ocskå det var konstigt när expediten sa att man EJ får hänga... När vi var i en annan butik plockade de fram massa skötväskor som de rekommenderade att hänga på buggan... Men den expediten som sa att man inte får det var extremt oserviceminded...

• Champagne77

Ni som redan har era buggor - hur många av er har köpt en extra ram till till sittdelen, d v s har alltså ram till både sitt- och liggdelen? Har man behov av det???

• Champagne77

Hej alla. Har försökt att läsa i bloggen, men hittar inget svar... Ingår regnskydd när man köper en ny vagn eller måste man beställa det separat???

• Champagne77
    Billabong skrev 2009-02-22 11:39:00 följande:
    Regnskyddet ingår.Det står vad som ingår på Bugaboos hemsida under rubriken "What ypu get" under resp. vagnmodell.
    Tack Sara för snabbt svar . Man är ju så fl-beroende att ingen annan värdl verkar existera . Har ni bestämt vad ni ska ha för vagn nu?
  • Champagne77
    Billabong skrev 2009-02-22 12:08:00 följande:
    Nej. Det finns ju ingen som vi vill ha... Dumma Bugaboo som drar så på syskon-/tvillingvagnslanseringen.Kanske kan köpe en Cameleon till och binda ihop dem...?
    Ha ha - vilken syn - det måste du testa .
  • Champagne77
    Lisamatilda skrev 2009-02-22 21:04:02 följande:
    Hej! Testar igen:)Har en Cam idag och är super nöjd. Väntar tvillingar och undrar hur det går med ryktena som fanns för några år sedan att Bugaboo var på g med tvilling/syskonvagn?KramLm
    Hej tjejen . Kommer du ihåg mig??? Väntar du tvillingar nu? På "egen hand" eller? Stort grattis . *kram*

Sorry för OT...
  • Champagne77
    Hannah74 skrev 2009-02-22 21:13:22 följande:
    Lycklig77. Brukade du hänga i sutråden? Kommer inte in på ditt konto och kan ej fråga där. Om det är så så hette jag Hannah30 då, men du minns nog inte mej.
    Svarar i din GB .
  • Champagne77
    Lisamatilda skrev 2009-02-22 21:04:02 följande:
    Hej! Testar igen:)Har en Cam idag och är super nöjd. Väntar tvillingar och undrar hur det går med ryktena som fanns för några år sedan att Bugaboo var på g med tvilling/syskonvagn?KramLm
    Jag vet att Sara också efterlyser en sådan vagn och on hoppas fortfarande att den ska dyka upp under våren innan hennes bf . Ni får väl börja med en namninsamling ni två så att det snart kommer en sådan vagn . *kram*
  • Champagne77
    Lisamatilda skrev 2009-02-23 11:42:48 följande:
    Lycklig77, visst kommer jag ihåg dig:) Ska skriva till dig istället men får man tillträde till ditt konto:) Ja vi får starta en namninsamling eller något:) Man är ju buggabo beroende nu:) Kramis
    Hallå tjejen, har varit bortrest och inte orkat läsa igenom allt... Har svarat dig ,-). Kram
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16