• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • TheSunset
    m med tre stjärnor skrev 2009-02-19 10:04:29 följande:
    TheSunset skrev 2009-02-19 08:40:39 följande: Mig svarade de snabbt på mailen.dessutom ringde de upp när jag beställt;)Kan meddela att brun bas är restat hos bugaboo och kan ta ett par veckor innan den kommer in.jag väntar!Har bestämt mig för brun bas och orange top och vill inte börja vela en gång till;)
    jag vill ha gråbas med blå canvas top....Säger man så...
    ★ Hampus 990910 ★ Julia 061101 ★ Maxmillian 081124 ★
  • Stargirl
    TheSunset skrev 2009-02-19 10:05:32 följande:
    jag vill ha gråbas med blå canvas top....Säger man så...
    SNYGGT!!! den klarblå är så fin.
    *~Två blåbär och ett lingon~*
  • Lille Mammsen

Den klarblå canvas har jag ny i kartong här hemma...hoppas på att den kan sitta OK på min Gecko dvs att den ej behövs sysin...men troligen så måste den väl det...tyvärr

Stargirl skrev 2009-02-19 10:06:11 följande:
  • TheSunset
    Stargirl skrev 2009-02-19 10:06:11 följande:
    ringde butiken här i gbg...dom har den inne gråbas med blåcanvas top...dom måste bara kolla så ingen har beställt den...för det ansvariga va inte där...Åh hoppas den inte e bokad...för då åker jag och köper den idag...weii...
  • emmilu

God morgon! Jag har inget sånt där tvätta-vårda-kit till våran Cam.. vad ingår i ett sånt?
    Och hur bör jag rengöra den för att den ska hålla sig ren och hel? Smörja med något någonstan? Tack =)

• Lina1

Nu är P&T sporten såld så nu måste vagnsförådet fyllas på med en cam tycker jag
    Men jag velar mellan tre alternativ
    1 Leta efter en beg. (fast det bär emot då jag helst vill ha en ny)Har inte riktigt koll på det här med chassit som kan glida så det känns lite osäkert.
    2 Beställa en från köpabarnvagn för 8700
    3 Köpa från pramworld för 7300 nackdelen är att då finns inget kvitto den dagen vagnen ska säljas köpte min p&t därifrån och dom skickade vagnen fel så jag fick vänta 3 v på vagnen det vill jag inte göra nu.

Hur tänkte ni när ni köpte er vagn?

• imaj
    emmilu skrev 2009-02-19 10:28:23 följande:
    God morgon! Jag har inget sånt där tvätta-vårda-kit till våran Cam.. vad ingår i ett sånt? Och hur bör jag rengöra den för att den ska hålla sig ren och hel? Smörja med något någonstan? Tack =)
    Står i bloggen uppe i TS om hur du ska rengöra vagnen. Underhållskitet är rätt bra att ha tycker jag, dock så kan man köpa de grejorna som finns i det på ex. OKQ8- billigare. Det man behöver för att smörja in "lederna" är silikonspray och för att smöja kromet tar man vaselin.
  • TheSunset

Köpte en ståbräda av en tjej här på fl...hon hade en annons ute på köp och sälj.
    Betalade förra torsdagen.

Hon sa att hon skulle skicka iväg den på fredagen men slutade med att den skickades på lördagen istället. (sa hon)

Nu är det torsdag igen och ingen ståbräda...visst borde den fasen vara här nu???

• Stargirl
    TheSunset skrev 2009-02-19 10:25:23 följande:
    ringde butiken här i gbg...dom har den inne gråbas med blåcanvas top...dom måste bara kolla så ingen har beställt den...för det ansvariga va inte där...Åh hoppas den inte e bokad...för då åker jag och köper den idag...weii...
    Weeeee, spännande vill oxå köpa en ny vagn. Fast jag inte behöver *s*
    *~Två blåbär och ett lingon~*
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16