• Anonym (vårtfri)

    Ni som har haft problem med kondylomvårtor. Se hit! Här är ett receptfritt tips!

    Jag är så himla glad just nu!
    Förra året fick jag diagnosen kondylom och hade ett par vårtor lite här och där i över 2 år. Jag gick till gyn flera gånger, men dom gjorde ingenting åt saken trots att jag sa att jag led utav det psykiskt, utan dom sa bara: - Det går över utav sig själv.
    Men inte hade jag märkt nån skillnad alls, utan fortsatt skämms över mitt underliv.

    Förrän förra veckan. Då började jag tvätta underlivet med barnolja vid varje tvättning och smörjde sedan in underlivet med olivolja.
    Och tadada. Redan nu en vecka senare så har flertal av vårtorna försvunnit. Jag är så glad över detta och vill så gärna dela med mig av det här för andra som har samma problem.

  • Svar på tråden Ni som har haft problem med kondylomvårtor. Se hit! Här är ett receptfritt tips!
  • Anonym (klia)

    tanken slog mej idag faktiskt.. Olivolja.. tänkte ja de kanske ja ska pröva!

    skoja du försvann de?? bara sådär???... vilken olivolja köpte du då???... vilket märke??...

    barnolja lr intimolja har ja alltid tvättat me så de är bra... tvål är ju inte så snällt....

  • Anonym (vårtfri)

    Jag skojar inte! Efter bara någon dag så började dom bli mindre. Blev ju själv jätteförvånad. Jag köpte Ica's Extra virgin olivolja.

  • Anonym (emm)

    Min gynekolog gav mig tipset att badda ca en gång per dag med vatten med några droppar ättikssprit (ättika?) i, för att kondylom inte gillar när det är surt. Jag testade men utan resultat. Dock missade jag en massa dagar så det kan ju ha berott på det.

  • Anonym (klia)

    jaha ättika me..ja kan ju va värt å pröva på båd eolivolja å ättika då!..

    tyvär glömmde ja olivoljan i affären idag..tankspridd som man är..gör ett nytt försök å komma ihåg den tills i mon

  • Anonym (C)

    Gissa om jag ska prova detta nu. Tack för tipset, TS!

  • Anonym (vårtfri)

    Varsågod!
    Berätta gärna sen hur det gick för er alla som tänkte testa detta. Om ni märker någon skillnad. Hoppas att det ger förändring för er med. =)

  • Anonym (klia)

    Anonym (vårtfri) skrev 2008-12-05 18:08:47 följande:


    Varsågod! Berätta gärna sen hur det gick för er alla som tänkte testa detta. Om ni märker någon skillnad. Hoppas att det ger förändring för er med. =)
    hur snabbt såg du resultat???
  • Anonym (dåligt)

    Hm, dåligt att du inte fick något mot det!
    Jag hade varken speciellt stora eller många men jag fick medel mot det, wartec heter det. Det gick bort efter ett tag med hjälp av det. Man smörjade på vårtorna dagligen..

    Men skönt att det finns annat som hjälper! :)

  • Anonym (klia)

    Anonym (vårtfri) skrev 2008-12-05 19:32:58 följande:


    Efter en vecka.
    wow a¨fort!.....hoppas de hjälper på mej med då.... ska så fort ja vaknar i morgon åka å köpa olivolja.. å hålla alla tummar!
Svar på tråden Ni som har haft problem med kondylomvårtor. Se hit! Här är ett receptfritt tips!