Inlägg från: Mcmajjsan |Visa alla inlägg
  • Mcmajjsan

Bebis och alarm på morgonen, hur gör ni?

Nu när bebisen kommer komma så har jag som börjat tänka på det här med sambons alarm på morgonen. Han är verkligen inte snabb av sig när det kommer till att stänga av den då han sover så fruktansvärt hårt. Och även om den bara ringer ett litet tag så kommer antagligen bebisen att vakna.

Hur har ni gjort?

• Svar på tråden Bebis och alarm på morgonen, hur gör ni?
  • Mcmajjsan

Han kliver upp kring 6 och skulle det vara så att bebisen vill sova längre så kommer jag inte klaga =D Då vill jag verkligen inte att sambons 110 snoozningar kommer förstöra ev sovmorgon.

Tack MrsQuitaz =D

• Mcmajjsan

DEt är just det, här är det minimum 3-4 trots att vi försökt göra en avvänjning. Förut kunde det utan problem vara 9-10.

Suck.... karlar.

Chewie skrev 2008-12-06 16:06:28 följande:
    Sparka ner sambon från sängen efter första signalen. Jag puttar till min man eller snäser nåt till honom om att han ska gå upp, för har jag sån tur att ungarna inte vaknat innan dess så ska inte hans slöhet förstöra för mig Vi har en hemsk signal men ungarna brukar inte vakna av första iaf, men av 3-4 vaknar de.
  • Mcmajjsan

Nu stiger han upp tio minuter innan bussen går.. Får kanske börja ställa den på 5 minuter innan och stå ut med att höra svärord ett litet tag =D

Chewie skrev 2008-12-06 16:14:51 följande:
    Få han att ställa klockan så han inte har tid att snooza, så han måste gå upp vid första signalen för annars hinner han inte till jobbet. Efter några försenade morgnar måste han väl lära sig?
Svar på tråden Bebis och alarm på morgonen, hur gör ni?