Inlägg från: elvinaOstefan |Visa alla inlägg
  • elvinaOstefan

Skulle ni tillåta att eran 15 åring hade sin pojkvän/flickvän hemma hos er över natten?

Nja... tycker näst intill att det är att uppmuntra dom till samlag.
    När jag ock min syster hade "pojkvänner" från 15-16års ålder och upåt, så fick dom inte sova över. Hade en kille när jag va 16år som bodde 60mil ifrån, och i det fallet fick han sova över. men han sov i mitt rum och jag och min syster dela säng (och som ni säkert redan förstår så fick vi aldrig sova över hemma hos dom). Men min bror va det andra regler för. Han hade tjejer hemma (oftast i smyg) och sova över hos dom.

Men som tidigare skrivit så behöver man inte sova över hos någon för att ha sex. Men jag gillar inte tanken på att dom säkerligen har det om dom sover över hos varandra.

Devin, det finaste vi har ♥
  • elvinaOstefan
    Morbid angel skrev 2008-12-08 13:57:24 följande:
    Fast är sex så hemskt? Som sagt,knullar gör man ändå och jag anser absolut att det är trevligare att få ha tid på sig i en mysig säng än att behöva ta snabbisar i en kompis säng,på en toalett eller i en buske osv
    haha, nej det är inte hemskt om man har det med rätt person på lika villkor. Men nu har jag en son, så jag hade säker efter att blivit övertalad tillåtit det. Men med en dotter så käns det konstigt nog värre.
    Devin, det finaste vi har ♥
Svar på tråden Skulle ni tillåta att eran 15 åring hade sin pojkvän/flickvän hemma hos er över natten?