• Matillin

Skulle ni tillåta att eran 15 åring hade sin pojkvän/flickvän hemma hos er över natten?

Skulle ni tillåta att 15-åringens pojkvän/flickvän sov över i barnets rum?

Är rätt säker på att jag inte skulle det!
    Och skulle nog absolut inte låta dom sova över hos pojkvänner.

Hemma i kalla sverige igen !!
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Skulle ni tillåta att eran 15 åring hade sin pojkvän/flickvän hemma hos er över natten?
  • lovemyboys

Nix, känns inte som att det skulle va nån brådska....tids nog.....(oj så jobbigt det kommer bli......hehe)...min lelle..

• Michisen

Säger av egen erfarenhet att man inte behöver en säng för att porra loss med pojkvännen. Hellre att de är hemma hos en och man kan vara pinsam morsa och påpeka kondomanvändning...

• diamanten

Självklart skulle jag det.

• Isalel

svårt att svara på 13 år i förväg men om det skulle vara av oro för att dom skulle ha sex så är det ju så att man kan ha sex både dag och kvällstid och på betydligt fler platser än sängen....

• JeanneDArc

ja, jag hade hellre velat att hon hade ett mysigt och fint förhållande än att hon gjorde sin sexdebut i en buske eller på ett dass någonstans. Der GÅR inte att hindra tonåringar fråna tt ha sex, men man kan ju kanske låta dem ha ordentliga förhållanden som de har sex i.

• Tola

självklart som tidigare ha nämnt. Vil man ha sex så har man det.Oavsett natt/dag.. Det händer lika mycket på dagen som på natten! om inte mer! jag har både fått haft pojkvän och sovit hos pojkvän när jag var 14

• Mama72
    Matillin skrev 2008-12-08 13:47:14 följande:
    Skulle ni tillåta att 15-åringens pojkvän/flickvän sov över i barnets rum?Är rätt säker på att jag inte skulle det!Och skulle nog absolut inte låta dom sova över hos pojkvänner.
    Varför skulle du inte tillåta det?
  • prinsesstårtan

ja det skulle jag.
    är det sex man är orolig för så går det jätte bra att ha ändå.
    Förhoppningsvis så har de redan fått lära sig vikten av kondom. vid 15 års ålder är det inte så mycket som förälder kvar att göra än att härda ut medan 15 åringen skördar det ni har sått :)

• Morbid angel

Ja,om det är ett "seiöst" förhållande så absolut!

Att slåss för fred är som att knulla för att bli oskuld.
  • frecklefart90

Hellre att de knullar hemma i sin egen säng, än på någon fest eller på en sunkig toalett någonstans. Tro mig, knulla kommer de göra endå.
    Och där kommer ett perfekt tillfälle att visa sitt barn att man litar på det.

Svar på tråden Skulle ni tillåta att eran 15 åring hade sin pojkvän/flickvän hemma hos er över natten?