Inlägg från: Kössen |Visa alla inlägg
  • Kössen

Skulle ni tillåta att eran 15 åring hade sin pojkvän/flickvän hemma hos er över natten?

alltså, det spelar ingen roll om man låter dom sova över, vill dom ha sex så lyckas dom ändå...
    sen är det ganska mycket långdistans förhållanden nu, och då finns det nte så mycket val.
    dessutom håller jag med som någon skrev, bättre att dom får stöd hemifrån än att behöva gå bakom ryggen och dölja det som händer...

• Kössen
    AEL skrev 2008-12-08 16:36:45 följande:
    Uncovered skrev 2008-12-08 16:31:37 följande: Känner några som har en tonårsdotter och hon blev av med oskulden när hon var 15. Hon har legat med ca 15 pers redan. Hon har berättat för sina föräldrar och de mår jätte dåligt över det här.Hon verkar också må dåligt för den delen men vad kan man göra!?I det fallet så känns det som att hon kunde behållit den informationen för sig själv. Jag som förälder vill inte veta hur många lösaktiga förbindelser mina barn har. Den informationen får de gärna behålla för sig själva.
    ja men det är ju skillnad på att vara öppen om ett förhållande, och prata känslor och om man är redo för något, och att berätta hur många man sätter på..
Svar på tråden Skulle ni tillåta att eran 15 åring hade sin pojkvän/flickvän hemma hos er över natten?