Inlägg från: Anghammarad |Visa alla inlägg
  • Anghammarad

Städfirma

3000:- i månaden brutto låter rätt dyrt. Hur stort bor du och hur ofta vill du ha städat? Vi betalar hälften av det för städning var fjortonde dag av ett 250 kvm hus.

• Anghammarad

JAG är BÄST skrev 2008-12-08 19:06:12 följande:

TS Klart som fanken att det rä billigare svart. Runt 100:-/tim kan man få städhjälp för.
    ts vill köpa en vit tjänst
  • Anghammarad

melk skrev 2008-12-08 19:09:27 följande:

Svar på #2Jag har varit i kontakt med Hemfrid och Homemaid. Det skiller 150 kr mellan de. Jag bor i lgh på 86,5 kvm. De räknade med 3 timmar, varann vecka.
    Det innebär alltså 500:- i timmen brutto. Det är alldeles för dyrt. Du bör kunna hitta vit städhjälp för 250:- i timmen plus moms dvs 312:- brutto. Efter avdrag så blir det alltså 155:-
  • Anghammarad
    susanna545 skrev 2018-01-10 13:00:25 följande:
    Jag skulle putsa fönstren inför julen. Jag hade faktiskt inte putsat dem på jättelänge. Dessvärre blev jag sjuk och kunde inte göra det själv för annars hade jag kunnat må ännu värre. Jag beställde fönsterputsning hos Ania's Städ Roslagen AB. Fönstren blev glänsande rena och det hela gick väldigt snabbt och kostade inte mycket. Jag var mycket nöjd och kunde passa på och vila.
    Och du har såklart ingen som helst koppling till de som driver företaget... Obestämd
Svar på tråden Städfirma