• Sweetie82

********BIM-lista januari********

NÄR DU LÄGGER IN DIG PÅ LISTAN TÄNK PÅ ATT:

1. Parentesen efter varje datum är antalet som har BIM samma dag som du. När du lägger in dig så ändrar du siffran så det stämmer med det nya antalet.

2. Parentesen efter veckan är antalet personer som har BIM samma vecka som du. När du lägger in dig så ändrar du siffran så det stämmer med det nya antalet. Dessa parenteser finns därför att det ska vara lättare att räkna oss.

3. Sedan ändrar du antalet medlemmar så det bli korrekt och räknar ut statistiken över hur många som borde bli gravida av oss.
    Vid "KVAR PÅ LISTAN" visas antalet som fortfarande ligger kvar på sitt BIM datum.

4. Får du sedan ett plus vid ditt BIM så tar du bort dig från BIM listan och skriver dig under "GRAVIDA" i stället. Då du tar bort dig från BIM listan så rättar du till så siffroma stämmer bakom datum och vecka.
    Sen ändrar du också så "KVAR PÅ LISTAN" blir rätt antal.

5. Får du i stället mensen vid ditt BIM så tar du bort dig från BIM listan och skriver dig under "LYCKA TILL NÄSTA GÅNG" i stället. Då du tar bort dig från BIM listan så rättar du till så siffrorma stämmer bakom datum och vecka.
    Sen ändrar du också så "KVAR PÅ LISTAN" blir rätt antal.

6. Brukar bli så att en del glömmer att ta bort sig från listan när mensen kommit. Så tänk gärna på att ända i listan så den blir så korrekt som möjligt..

• Svar på tråden ********BIM-lista januari********
  • Lurven83

nallebjörnis: just det du var 83:a som jag
    Ha ha det höll du reda på. Du få ha en underbar födelsedag. Själv går jag runt här med ont i magen

• Nallebjörnis
    Lurven83 skrev 2009-01-18 10:50:21 följande:
    nallebjörnis: just det du var 83:a som jag Ha ha det höll du reda på. Du få ha en underbar födelsedag. Själv går jag runt här med ont i magen
    ja precis!!
    Du var ju med i min 83 tråd förut jue... *påpekar*
    Tack så mycket!!
    Hoppas tanten inte dyker upp då !!!
  • Lurven83
    Svar på #672
    Nallebjörnis skrev 2009-01-18 10:56:47 följande:
    ja precis!! Du var ju med i min 83 tråd förut jue... *påpekar* Tack så mycket!! Hoppas tanten inte dyker upp då !!!
    wow vilket minne

Nja fast det känns så. Men jag brukar inte ha så mycket värk innan jag ska ha mens. Jo kanske dagen innan men nu är det andra dagen som jag känner mensvärk och jag har bim den 20:de. Men den tdyker antagligen upp. Det tråkiga är att jag bestömt mig för att sätta in spiral. Gör det på tisdag ifall mensen kommer.
  • Nallebjörnis
    Lurven83 skrev 2009-01-18 11:01:39 följande:
    Svar på #672
    självklart!!!
    jaha oki varför då... ska ni inte skaffa barn??? *förvirrad*
  • Lurven83
    Svar på #674
    Nallebjörnis skrev 2009-01-18 11:18:12 följande:
    självklart!!! jaha oki varför då... ska ni inte skaffa barn??? *förvirrad*
    Nja min sambo är lätt förvirrad. Han vill vänta men inte jätte länge. Ja du det är så svårt att förklara om den mannan haha. Men han vill inte ha barn nu. Men han är ändå lite velig. Men vi var på ett möte och kom fram till kopparspiralen. Och jag pallar inte bli gravid när han är så. Så händer inget nu så sätter jag i den och ger oss lite tid.
  • Maniok

Nallebjörnis: Grattis på födelsedagen. Hoppas du får en bra dag1

GRATTIS !!!! alla ni som plussat.

Lurven83: Har ni bestämt er för att vänta med bebis nu då?

• Lurven83

Maniok: Ja  det har vi. Men vi pratar mycket om det och han är medveten att han inte kan skjuta på det hela tiden. Så min förhoppning är innom ett halv år. För hoppningsvis inte senare än 2010. Men det är mycket snack om bebis. Han har själv sagt att vi skulle klara av det nu men han vill ändå vänta. Så jag hoppas ju lite nu i det sista. Men har haft mycket mensvärk igår och idag, fast även upp till en vecka bakåt. Känns som om min mens är på G. Fast jag brukar bara ha mensvärk dagen innan mens. Men det kan ju vara från mån till mån. Ska ha mens på tisdag. Men den kommer säkert imorgon om den ej kommer idag. Känns så.

Det är iaf för mycket velande och det sårar bara mig. Så jag vill själv ha spiral så slipper jag tänka på det så mycket och det är bara så att jag har den liksom. Sen får vi prata mera om detta. Och när vi säger att vi tar ut den så gör vi det och sen är det ingen snack om saken. Så det känns bra.

Försöker påpeka sambons ålder. Han blir 28 år i år. Ha ha och då går det snabbt till 30 och han vill väl innan

• Nallebjörnis
    Lurven83 skrev 2009-01-18 11:20:57 följande:
    Svar på #674 Nja min sambo är lätt förvirrad. Han vill vänta men inte jätte länge. Ja du det är så svårt att förklara om den mannan haha. Men han vill inte ha barn nu. Men han är ändå lite velig. Men vi var på ett möte och kom fram till kopparspiralen. Och jag pallar inte bli gravid när han är så. Så händer inget nu så sätter jag i den och ger oss lite tid.
    okidå förstår ja!! hoppas det löser sig snart och att ni får erat erfterlängtande pluss i framtiden!!
    Maniok skrev 2009-01-18 11:21:34 följande:
    Nallebjörnis: Grattis på födelsedagen. Hoppas du får en bra dag1GRATTIS !!!! alla ni som plussat. Lurven83: Har ni bestämt er för att vänta med bebis nu då?
    tack så mycket!!!
    Maniok skrev 2009-01-18 11:21:34 följande:
    Nallebjörnis: Grattis på födelsedagen. Hoppas du får en bra dag1GRATTIS !!!! alla ni som plussat. Lurven83: Har ni bestämt er för att vänta med bebis nu då?
  • Socialen

Testade igen imorse, fortfarande minus. Ja, jag är en testmissbrukare , men nu ska jag hålla mig till på onsdag... Vet ju inte när jag har bim. Tror jag fick mens 21/12, borde jag inte ha bim idag då?

• Flyssel

socialen: Det är ju det där med opålitliga cykler. ÄL kan ju komma lite närsomhelst och det enda som (enligt vad jag läst) är pålitligt är lutealfasen, alltså tiden mellan ÄL och mensen.
    Vet du när du hade äl?

Svar på tråden ********BIM-lista januari********