Inlägg från: CoolaSuperMamsen |Visa alla inlägg
  • CoolaSuperMamsen

Porslinsfasader på framtänderna.

jag har porslinsfasader på bägge framtänderna! jag hade problem med att det var fläckar på dem de var jätte fula hade problem att le i skolan, tandl hade försökt slipa dem och lagt på plast vilket gjorde att det såg ännu mer förjävligt ut. dessa fläckar berodde troligen på gammal skada på mjölktänderna eller en viss pencilin som jag fick som barn.

men det var min tandl som fixade allt jag hann få de nya fasaderna innan jag fyllt 20 så jag slapp betala men priset är ca 6000kr per tand, jag är väldigt glad för mina framtänder de har exKT Samma form som de gammla bara att de är fläckfria och fina.
    gluggen kan de fixa till då de gjuter av de gammla tänderna.

stolt mamma till snart 4 flickor och en liten änglapojke,
  • CoolaSuperMamsen

jag fick gå runt med två vassa vampyr framtänder i två dar innan jag fick fasaderna dit satta mina har hållt fint är snart 26 år det tandl sa var att om de lossnar så är det ett dåligt jobb de ska inte bara kunna lossna men de skulle kunna behövas byta var 10 år pga missfärgningar men det borde ju räcka med blekning tycker jag??

• CoolaSuperMamsen
    Anonym (Glugg.) skrev 2008-12-10 09:44:59 följande:
    CoolaSuperMamsen skrev 2008-12-10 09:41:12 följande: Det skiljer inget i färg mot de övriga när det gått några år då?
    nej jag tycker inte det  jag fick ju tänder som skulle matscha min egen ordinarie färg.
Svar på tråden Porslinsfasader på framtänderna.