Smink smink smink!
Nu har jag hittat hit
Nu har jag hittat hit
Jag har Dermalogicas Skin smoothing cream och den har varit bra under vår/sommar och början av hösten, men nu under vintern är jag ännu torrare, är det någon som vet om denna är nästa steg?
www.jerseybeautycompany.co.uk/dermalogica/intensive-moisture-balance.html
Hallonmopeden skrev 2008-12-14 08:19:55 följande:
Linny
Kul att "se" dig igen, har också undrat vart du varit Fina sminkningar som vanligt!
Nu har vi flyttat in i vårt hus
Har dock lägenheten året ut så vi passar på att surfa på abonnemanget i lgh tills vi skaffat ett i huset, vilket vi inte gjort än, så jag kommer kanske vara lite mindre online nu en period...
God fortsättning tjejer!
Tänkte bara meddela att jag lever men vi har fortfarande inget internet i huset, bor fortfarande bland kartonger och lite rörigt, men det börjar ordna upp sig. Är i lgh nu och ska städa ur den
Hej tjejer!
Kikar bara in från jobbet och meddelar att jag lever, har ff ingen internetuppkoppling hemma i huset, vi styr runt som bara den. Har gjort min sista överklagan ang hp-ansökan till Länsrätten, får se om de håller med övriga avslag, ska till bm idag och har läkartid nästa vecka. Hoppas allt är bra med er
Hej allesammans!
Hoppas allt är bra med er, har just nu ett mobilt "prova på-internet" i tre månader som jag och min sambo fick av en bekant, annars väntar vi på att de ska dra ngn kabel till vårt hus (sambon vägrar ha adsl) så jag hoppas att jag ska vara lite mer på nätet nu. Har nu 47 dagar kvar till bf och har blivit sjukskriven 50% eftersom jag inte beviljas ngn hp (ärendet är i Länsrätten nu).
Phantera skrev 2009-01-28 23:18:48 följande: