Inlägg från: Shoppingtokig |Visa alla inlägg
  • Shoppingtokig

Smink smink smink!

Fluffguf skrev 2009-02-01 17:02:48 följande:
    www.eyeslipsface.se/ Jättebilligt smink, jag har inte hunnit testa ännu, men det ska tydligen vara helt  okej?
    Ok, tack för svaret
  • Shoppingtokig
    Svar på #1017
    mjuik skrev 2009-02-02 16:01:51 följande:
    Jag köpte läppglans från ELF. Det var jättebra förutom att jag inte tålde det och fick svårt att andas. Men om ni inte har allergier så kan jag rekommendera Hypershine Lip Gloss.
    [/citat]

Usch, så obehagligt!
    Fluffguf skrev 2009-02-02 18:43:56 följande:
    [citat]
    Jag var tvungen att slänga iväg en beställning nu, det blev mest läppglans, och lite lösögonfransar, jag har velat testa det ett tag Nu får vi väl seom jag blir nöjd! Det bästa av allt är att jag tyckte att jag verkligen köpte massor, och allt gick på 226
    Mkt för pengarna gillar vi!
  • Shoppingtokig
    maddie3 skrev 2009-02-09 21:20:52 följande:
    Hej tjejer Detta inlägg handlar inte om smink, jag vill bara berätta att min sambo kom hem med Madonna biljetter idag, jag är så lycklig :). Äntligen får jag se henne, hon som varit min idol sen jag var 13 år. Jag är så glad, sambon sa nyss att "du har gått här med ett fånigt leende hela kvällen" jaaa och det har jag. känns lite overkligt så jag har tittat på biljetterna för att se om det är sant. ha de gott nu sticker jag o min familj till Teneriffa :)
    Lyckost dig! Själv satt jag i kö mellan 9.00-11.00 sedan var jag tvungen att gå till jobbet, försökte på jobbet då jag fick köa på nytt igen, men inga biljetter
  • Shoppingtokig
    Fridapida skrev 2009-02-10 00:08:24 följande:
    LMK och Trollsanna Väldigt fint båda två Maddie3 Oj, vad häftigt! Grattis. Phantera Lycka till på ditt nya jobb. Det är samma dag som jag fyller år. Stor dag... Vad är det för jobb? Jag har lagt ut en FOTD och lite vad jag köpte från satine.se på bloggen. www.svalmarkskan.blogg.se
    Jättesnygg sminkning med champagne!
  • Shoppingtokig

Var och köpte Max Factors senaste mascara som ska ge "ögonfransar man bara vågar drömma om" idag. Min andra är dock inte slut än, men är det någon annan som testat den nya?

• Shoppingtokig

Hej tjejer!
    Nu har jag för en gångs skull lagt upp två sminkbilder. Jag har ju nästan bara ögonskugga då jag ska på fest och nu när man är höggravid så blir ju det väldigt sällan. Idag sminkade jag dock mig då jag skulle till stan i en silver och grå skugga av okänt märke (har fått dem och kan inte tyda på burken vad det är för märke, dessutom har den några år på nacken). Den andra bilden är från sista helgen i jan då jag var på inflyttningsfest.

• Shoppingtokig
    Heleniz skrev 2009-02-15 11:38:59 följande:
    Ingen som anväder dag/ansiktskräm?
    Min Skin smoothing cream från Dermalogica har precis tagit slut så jag en från Nivea visage för torr/känslig hy men den verkar sådär, inte alls lika dryg.
  • Shoppingtokig
    Honey1982 skrev 2009-02-16 17:46:18 följande:
    Jag har också börjat lägga upp sminkningar i min blogg nu eftersom jag plötsligt har fått tid till det. Dagens EOTD är riktigt färgglad och somrig: mayamakeupartist.blogspot.com
    Så cool "tropical parrot"-sminkningen var!
  • Shoppingtokig

Helt ot, men idag fick jag tag på Madonnabiljetter till hennes extrakonsert på lördagen den 8 aug!!! Ska bli så grymt

• Shoppingtokig

Ot men jag har lagt in en bild på mig och magen. Är i v.37 nu och har fått tid för planerat kejsarsnitt den 11 mars så då är det dags!

• Shoppingtokig
    Fridapida skrev 2009-02-20 20:19:12 följande:
    Shoppingtokig skrev 2009-02-20 18:30:53 följande:
    Vilken fin mage! Då är de inte länge kvar. Spännande!
    Nä, verkligen inte. Jobbar en vecka till sedan måste alla smådetaljer fixas
  • Shoppingtokig

Linny

Hej! Kul att höra av dig, tänkte på dig härom dagen att det var länge sedan man såg något inlägg. Hoppas allt är bra med dig och familjen

• Shoppingtokig

Hallå tjejer, jag har blivit MAMMA!!!

I lördags kväll gick vattnet och vi fick fara till sjukhuset, väl på sjukhuset konstaterade bm att jag var öppen 8cm och när hon kände efter så fick hon bebisens fot i handen! Saken var ju den att det var ju inte den vägen hon skulle ut så hon larmade och flera människor kom inrusandes och jag fick åka upp till operation på en gång för ett akut kejsarsnitt. Ca 40 min efter vi kommit till sjukhuset så var lilla Vanna född

Kom hem från sjukhuset igår och det känns bra att vara hemma igen, tog vår första promenad med barnvagnen idag

Har lagt in två bilder på Vanna i mitt galleri

• Shoppingtokig
    mjuik skrev 2009-03-11 23:36:50 följande:
    Fridapida: sitter OPIs lack en hel vecka? Allt som sitter på mina naglar flagnar efter max två dagar. Utom smuts från jobbet, det får jag skrubba bort. Totalt värdelöst. Om de är så bra som du säger ska jag nog testa ett sånt.
    Jag tycker de flesta lack jag har sitter ganska länge, har det ca 2v och då är det kanske lite skavt på kanten på några naglar. Tror det beror på hur man lägger det också. Jag har alltid ett underlack, 2 lager nagellack och ett överlack. Många nagelteknologer har ju O.P.I men jag tycker inte att de sitter SÅ mkt bättre.
Svar på tråden Smink smink smink!