Smink smink smink!
Trollsanna: Snygg mejk i Lila. Du passar otroligt bra i det! Kul att creamskuggan var bra. Har för mig att Knott kör på dem från Nivea oxå.
Trollsanna: Snygg mejk i Lila. Du passar otroligt bra i det! Kul att creamskuggan var bra. Har för mig att Knott kör på dem från Nivea oxå.
rocketqueen skrev 2009-01-11 21:18:18 följande:
Linny skrev 2009-01-12 11:02:22 följande:
maddie3: Grattis till uppdragen! Spännande! Du får berätta mer om mässan sen.
Linny: Himmel, snacka om matvrak!! Du får väl baka ett gäng marabouchoklad muffins & använda extra grädda i maten så du inte tynar bort . Skönt att allt går så bra annars!!
Fridapida: Du är ursnygg i lockarna! Wow! Gillar mejken oxå med den blåskimrande skuggan.
Vart fäster du lösfransarna? Bara i yttre ögonvrån eller lite mer fördelat på hela ögat?
Det är dåligt med bilder från mig numera. Har lite dålig inspiration samt att det är så otroligt svårt att få till hyfsade bilder när dagsljuset fortfarande lyser med sin frånvaro. Jag vill ha vååååår!
Dagens mejk dock är grön! MUS Green Tea ihop med MAC Antique Green. Green Tea har jag glömt bort- hur nu det har kunnat gå till?! Det är en underbart ljust grön skugga som skimrar lite i guld & går att få riktigt intensiv om man vill.
Har fått flera kommentarer idag att den passar så bra till mina gröna ögon. Kul!
Fridapida skrev 2009-01-14 14:39:38 följande:
Karisma skrev 2009-01-16 09:46:24 följande:
Själv funderar jag på lördagens 30-årsfest.
Blir nog lockar i håret- så klart, Trådens nya "trend"!
Skall ha en svartvit klänning & svarta högklackade skor. Med smink lutar det åt lila ögon, då lite åt sotningshållet. Det borde väl bli bra? Skall försöka komma ihåg att fota det färdiga resultatet. Skall bli så kul! Längtar efter att få dansa!
Liiza skrev 2009-01-16 10:24:50 följande:
Gomorron!
Himmel vad ni skrivit, måste läsa ikapp...
30-årsfesten var kul i lördags. Jag hann såklart inte fota mig innan vi gick (varför skall det ALLTID bli så stressigt på slutet...?? ) MEN jag fotade när vi kommit hem istället- kl 01!
Skall försöka få ut dem ikväll.