Smink smink smink!
Ullis 74 skrev 2009-02-05 22:10:02 följande:

Ullis 74 skrev 2009-02-05 22:10:02 följande:
Nu ligger ett gäng nya bilder i galleriet.
Har på några bilder "dammat av" Diorshow mascaran & ja, den är väldigt smulig! Grrr! Den har nu kastats & kommer aldrig mer köpas igen!
maddie3 skrev 2009-02-09 21:20:52 följande:
Emeraldy skrev 2009-02-12 21:41:56 följande:
Kajsan skrev 2009-02-13 01:45:33 följande:
Liten Karin skrev 2009-02-13 13:36:07 följande:
Vilken vecka! Fick paketet med nagellack från 8ty8 (utan tull!) samt mina nya pigmentprover från Fyrinnae! Tjohoo!
Från 8ty8 beställde jag lack i mörka nyanser - ursnygga! Jag har tagit bort förstärkningarna på naglarna så nu är de bara korta & trista, så det behövs lite färg helt enkelt!
Kan verkligen rekommendera er att beställa prover från Fyrinnae! www.fyrinnae.com/ De har helt fantastiska pigment med oslagbart skimmer. Burkarna är nästan helt fulla samt att man alltid får en gåva. Denna gång en knivskarp angelbrush!
*mutter* Det går aldrig att citera från två olika inlägg!
Jemis - Hoppas du hittar mitt svar!!
Howdy! Det var längesedan jag skrev något i tråden, men håller koll på er ändå emellanåt
Kan inte påstå att jag är så kreativ med färger just nu utan det blir mest basic. Har tom. kört med bara lite muffin & NARS Orgasm i globlinjen. DET är lite för att vara jag!
Jag längtar till våren!
Har precis skickat iväg en ny beställning fr Jersey Beauty & lite Dermalogica krämer. Har tom. fått maken fast i produkterna, även då han inte riiiktigt erkänner det Beställde Skin smooting cream (till oss båda) & Activ Moist för att testa inför sommaren.
Är otroligt nöjd med resultatet min hy visat sedan jag började använda Dermalogica. Om ni kommer ihåg så hade jag en massa problem med utslag runt haka & näsa under hösten (som kanske var Perioral Dermatit) efter att ha använt en för stark kräm. Det är helt borta sedan starten med Dermalogica!!