-
Upplever den som stor och klumpig men inte att det kladdar under fransarna men dne kladdar ihop fransarna mer men ibland lyckas jag få till resultatet riktigt bra. Det som är bra med den mascaran är att fransarna verkligen blir svarta men tycker den klibbar ihop fransarna lite för mycket. Var nöjd i början men inte längre. gillar Cliniques high impact bättre.lyckligmamma skrev 2008-12-30 09:26:51 följande:Tnkte kolla en sak. Jag fick en mascara av min mamma i julklapp, Christian Dior diorshow black out mascara . Men den kladdar så mkt under ögonen efter ett tag. Har ni testat den med samma erfarenhet? Trodde Dior var bättre med tanke på priset
-
Älskar också när man får paket
Har lagt upp dagens sminkning på bloggen.
http://trollsannasmakeup.blogspot.com/ -
Vilken fin julklapp du fått av din man!!Phantera skrev 2009-01-01 09:00:37 följande:God förmiddag!OT.Hoppas alla haft en bra början på det nya året?Själv blev man väckt strax före 6 av en dotter som inte fattade att hon skulle sova längre även om hon var uppe mer än en timme längre igår. Så jag är trööööött.Hoppas få vila lie om en stund när karln kommer upp. Han får dock sovmorgon eftersom han ska jobba EM ikväll och natt i helgen, så han försöker vända på dygnet lite.OT-slut. En fråga jag har. Vilken är er bästa ögonmakeup-remover?Jag tycker det är svårt att få helt rent...
fin sminkning. Take the day off maceup remover från Cliniques tycker jag är bästa ögonborttagningen. Gillar även MK:s. Använder själv oftast Cliniques produkter men det gäller att man får rätt produkt till rätt hudtyp. Jag kan tex inte ha deras ena ansiktsvatten för den svide som tusan men efter bra hjälp på Kicks så hittade de vattenet som passade min hud. Clinique Clarifying Lotion Mild. Nu på vintern använder jag deras Dramatically differnet moisturizing lotion som dagkräm till ansiktet eftersom min hy är mer blandad till torr. Vårkanten och vid behov så har jag Cliniques Moisture Surge Extra Thirsty Skin Relief den ger inte fett till huden utan enbart fukt. Knonskön. Oj nu vart det långt utlägg...hoppas det var till någon hjälp. -
Linny
Snyggt med mycket färg. Hoppas den lilla kommer snart å lycka till! -
Phantera
Den removern jag använder är till för just ögon och läppar...finns bild på den här och den är flytande. Heter Take the day off maceup remover for lids, lashes and lips.
http://1.bp.blogspot.com/_9LOt4nd_YwY/SOk3GuH_iSI/AAAAAAAAAFY/kuL6TmawDBM/s1600-h/eyemakeupremover.jpg
Det kan vara svårt med hudvårdsprodukter men när man väl hittar något man gillar och att det fungerar så är det kanonbra. -
Linny
Grattis till nya familjemedlemmen! -
Efter en stressig förmiddag med kalas här hemma så har jag nu lagt upp dagens sminkning. Även min snabba frisyr idag.
http://trollsannasmakeup.blogspot.com/ -
Köpte en eylinerpensel för några veckor sedan och tror den gick på runt 80-90krPolarnOPyret skrev 2009-01-06 11:45:52 följande:Har suttit och försökt kolla vilka make-up borstar/penslar jag ska köpa. Ska jag köpa ett set eller köpa dom en och en?Vilket märke?Nån som vet vad kicks bortar/penslar kostar t.ex? Står inget pris på deras hemsida.Vilka bortar är "viktigast" att ha?Hjälp mig i denna djungel ni som kan... =)
-
Trolltyg
Hoppas du blir nöjd med Cliniques mascara. Själv återkommer jag alltid till den efter att ha testat en massa. Tycker den är bäst. Fast smaken är olika, beror också på vilka fransar man har. Använder nästan alltid Cliniques high impact mascara. Kul med nytt för dig i alla fall och jag håller tummarna för att du ska gilla den.
Har varit in här och läst men inte hunnit med att komentera osv el uppdaterat min blogg men idag hann jag faktiskt med så nu finns dagens smink i bloggen. Samt så har jag testat Niveas Creamy Metal skugga som jag nyss köpt.
Dagens ''make'': http://trollsannasmakeup.blogspot.com/ -
Trolltyg
Tack! Blir också sugen på deras eyegelliner nu...ska in till stan så det kanske blir en sådan speciellt om den är så där bra. Gillar ju alla andra prodkter också så jag blir nog inte besviken.
LMK
tack! Jag gillar lila och rosa. Skuggan från Nivea var bättre än jag hade trott så den blir det att använda fler gånger.
Knott
niveas skugga var faktiskt riktigt bra. Tack för att du delat med dig tidigare. Kommer köpa någon fler nyans för den var bra att ha som en skugga under.