• päronsplitt

Äggdonation i Malmö

Hej !
    Anna : f-n vad besviken du måste vara ! Hur funkar det nu då ? har ni en "reservdonator" eller måste ni vänta på en ny som matchar dig ?
    Om jag t.ex har brunt hår o gröna ögon och det finns många såna donatorer , går det snabbare då än om jag t.ex är blond o blå ögon och det ej finns många av dem ?
    Vi har precis fått en remiss skickad till Malmö från Halmstad . De hade skickat en remiss i Maj men den hade inte kommit fram , så nu har de skickat en ny , och bett att de skulle prioritera mig , hoppas verkligen de gör det ! Jag är väldigt besviken , hade ju hoppats att jag kanske skulle få komma igång nu till våren ... ska fylla 38 i Maj .

• päronsplitt

Hej !
    Idag fick vi hem ett brev från Mas där det står att en tid är bokad 24:e februari och då ska det tas ställning till ev behandling.
    Det verkade så kortfattat , inte att vi är välkomna eller nån form av vägbeskrivning ... Vi har kört förbi området några gånger innan och det verkar ganska stort . Är det lätt att hitta där eller ?

• päronsplitt

Vi fick ett brev till dagen efter (perforerat)där det stod ingång mm. tar det inte längre tid än 1/2-1 år ?!

• päronsplitt

Hej ! Vi ska ju till Malmö imorgon på infosamtal ! är lite smått nervös nu ...det görs väl inga undersökningar då va ?
    sen ska vi till gyn och ta blodprover . undrar nu om mannen behöver lämna nytt spermaprov ..? nån som vet ?

• päronsplitt
    Svar på #30
    Hej Anna o tack för ditt svar .
    Hur långt efter du varit på samtalet fick ni lämna prover och hur långt efter det kom ni dit ni är nu ?
    Hur känner du dig nu då ,måste vara spännande ?
Svar på tråden Äggdonation i Malmö