Billiga blöjor
Ni som prövat billigare blöjor; har ni varit sämre nöjda med dem än de kändaste märkena, lika nöjda eller mer nöjda?
Vi har åtminstone varit lika nöjda. Endast Blåvitts kissade mina små igenom o de är inte billigast ändå.
Ni som prövat billigare blöjor; har ni varit sämre nöjda med dem än de kändaste märkena, lika nöjda eller mer nöjda?
Vi har åtminstone varit lika nöjda. Endast Blåvitts kissade mina små igenom o de är inte billigast ändå.
Vi använder Euroshoppers blöjor......billiga och precis lika bra som Pampers. Lidls funkar lika bra dom oxå
Däremot har vi testat Änglamarks och dom är hemska....plastiga och blir fuktiga på en gång,
Vi kör Willy både vanliga och up and go. Vi är helnöjda med dem!!! Använder även Libero när de är billiga på kuppong...
Willys tycker jag är dåliga då min son blir jätteröd av dem, känner man på ytan på dem så är det liksom vasst.. Lidls tycker jag är jättebra, även Libero så vi varvar dem..
Nu i sommar bor vi granne med en Lidls butik och är helnöjda med deras blöjor. De har en rand som blir blå när det finns fukt i blöjan. Bra uppsugningsförmåga, inget att klaga på. Kostar 69 kr för 50 st, de har nyligen haft kampanj för 59 kr.
Vi gör som Belinda Lide och libero om varannat
hehe då vet man vart man ska köpa billiga blöjor=)
jag kör med eouro s med å dom ä r bra men jag försöker göra han blöj fri
Vi köper Willys egna, helt klart bättre än de dyrare. Libero luktade kiss jämt, det gör inte Willys. Perfekt!
diz: Mycket intressant att höra! Tycker också randen på Lidls blöjor är bra, du som skrev det.
Vi har med provat de billiga blöjorna,tycker med att
de är ganska ok,fast de blir så hårda framtill när lillen
kissat i dem.
Passformen är bättre på Pampers för vår kille!
Jag har fastnat för euroshopper- de är precis lika som Libero. Förut körde vi bara Libero sen fick min man låna en euroshopperblöja till Ella och de var jättebra så då prövade vi ett paket och de är jättebra. Många billiga blöjor kan kännas plastiga men de är mjuka o goa o suger upp bra!
Ella kan inte har Pampers- hon blir röd i rumpan o deras ena modell sitter jättedåligt!