• skrivglad

Billiga blöjor

Ni som prövat billigare blöjor; har ni varit sämre nöjda med dem än de kändaste märkena, lika nöjda eller mer nöjda?
    Vi har åtminstone varit lika nöjda. Endast Blåvitts kissade mina små igenom o de är inte billigast ändå.

• Svar på tråden Billiga blöjor
  • mammma02

jo min store pojk kan inte heller ha pampers han blir med röd av dom å min lille med så jag har libro på han ska nog till lidl å köpa blöjor hihi

• skrivglad

Ett barn på dagiset där jag jobbat hade Euroshoppers blöjor o det blev en klump i mitten när han kissat. Tänkte att jag inte ville ha dem när jag fick barn, men också att det kan va olika på olika barn o att blöjorna blivit bättre. Är glad att vi prövade billiga blöjor, för de har varit bra till våra o då sparar jag gärna pengar till annat åt dem.

• gurlie

Tycker oxå att liberos blöjor luktar kiss direkt!!
    Vi använder Lid´ls blöjor...

Men vilka är egentligen billigast? Hur många blöjjor finns i respektive paket,...nån som vet?? För är det inte färre i Lidls...?

• Lizza

har nån prövat bambolinos blöjor?? såg dom på domus idag!

• lillaella85

vi använder Euro Shoppers ...är mkt bättre än libero..

• mammma02

ja hur mycket kostar dom bliigaste å var köper man dom=)

• Believe In Faith

...såg förresten ett nytt märke(tror jag)
    på konsum idag,,,har glömt vad d hette...
    ...någon som vet??

• skrivglad

Lidls upp till 9 kg innehåller 56 st, mellanstorleken 8-16? 50 st o den största minns jag ej. Kostar 69 kr till ord.pris. Euroshopper har samma pris o samma antal, är jag nästan säker på.

• skrivglad

Lizza: Bambolinos blev klumpiga av kisset o var uråldrigt plastiga. Det hade jag glömt. Men pröva för all del.

• maria8109

Har provat många av dom billiga märkena och till min grabb och alla utom coop's har varit kanon bra!!!

Svar på tråden Billiga blöjor