Billiga blöjor
Ni som prövat billigare blöjor; har ni varit sämre nöjda med dem än de kändaste märkena, lika nöjda eller mer nöjda?
Vi har åtminstone varit lika nöjda. Endast Blåvitts kissade mina små igenom o de är inte billigast ändå.
Ni som prövat billigare blöjor; har ni varit sämre nöjda med dem än de kändaste märkena, lika nöjda eller mer nöjda?
Vi har åtminstone varit lika nöjda. Endast Blåvitts kissade mina små igenom o de är inte billigast ändå.
jo min store pojk kan inte heller ha pampers han blir med röd av dom å min lille med så jag har libro på han ska nog till lidl å köpa blöjor hihi
Ett barn på dagiset där jag jobbat hade Euroshoppers blöjor o det blev en klump i mitten när han kissat. Tänkte att jag inte ville ha dem när jag fick barn, men också att det kan va olika på olika barn o att blöjorna blivit bättre. Är glad att vi prövade billiga blöjor, för de har varit bra till våra o då sparar jag gärna pengar till annat åt dem.
Tycker oxå att liberos blöjor luktar kiss direkt!!
Vi använder Lid´ls blöjor...
Men vilka är egentligen billigast? Hur många blöjjor finns i respektive paket,...nån som vet?? För är det inte färre i Lidls...?
har nån prövat bambolinos blöjor?? såg dom på domus idag!
vi använder Euro Shoppers ...är mkt bättre än libero..
ja hur mycket kostar dom bliigaste å var köper man dom=)
...såg förresten ett nytt märke(tror jag)
på konsum idag,,,har glömt vad d hette...
...någon som vet??
Lidls upp till 9 kg innehåller 56 st, mellanstorleken 8-16? 50 st o den största minns jag ej. Kostar 69 kr till ord.pris. Euroshopper har samma pris o samma antal, är jag nästan säker på.
Lizza: Bambolinos blev klumpiga av kisset o var uråldrigt plastiga. Det hade jag glömt. Men pröva för all del.
Har provat många av dom billiga märkena och till min grabb och alla utom coop's har varit kanon bra!!!