Billiga blöjor
Ni som prövat billigare blöjor; har ni varit sämre nöjda med dem än de kändaste märkena, lika nöjda eller mer nöjda?
Vi har åtminstone varit lika nöjda. Endast Blåvitts kissade mina små igenom o de är inte billigast ändå.
Ni som prövat billigare blöjor; har ni varit sämre nöjda med dem än de kändaste märkena, lika nöjda eller mer nöjda?
Vi har åtminstone varit lika nöjda. Endast Blåvitts kissade mina små igenom o de är inte billigast ändå.
LIdlS är kanon bra
PojkeFlicka : Huggies kanske? Dom använder jag och tycker dom är kanonbra fast särskilt billiga är dom inte.
Annars använder vi Euroshoppers, dom är toppen.
Skimra: Vad är Hugghies för blöjor?
På Åland/Finland finns ett märke kallat pirkka å de luktar piss i massor. men sen kostar de ju därefter oxå. nej tacka vet jag pampers.
finns även euroshopper här. 62 st knappt 100 kr.
Vi har provat Lidl`s minsta, o de var minst lika bra som Liberos...
Instämmer...Lidls (eller hur man nu stavas,,)blöjor är jättebra.Har aldrig läckt.Till skillnad från Liberos som läckte..
Jag gillar Willys och Euroshoppers...
Fast helst köper jag Änglamarks, de är miljömärkta.
Vi har Lidl´s blöjor o de är de enda som funkar på Linnéa faktiskt, tom libero blir hon röd av, så röd att stackarn inte kunde sitta.
Men lidl´s är jätte bra, kostar 70 kronor.
Vi använder endast Lidls blöjor på Dennis som nu är 8,5 mån ca. Förr varvade vi Lidls blöjor med pampers.Skillnaden mellan dem är att pampers har ingen resår i bak men det har Lidls. Vi har även provat Coops(inte bra,läckte o blev klumpiga),Willys(sådär men han blev blöt fortare) o Libero(ingen av mna 5 barn har kunnat använda Libero pga att de blir röd i stjärten). Har provat ett märke som heter Uniqe o det var helt ok.
Unique och Willys ska vara samam blöja i olika förpackningar...
Vi kör med willys blöjor, är super nöjd med den blöjan....ett paket kostar 89 kr 70 blöjor drygt...
jag kör med Lidls å pampers, lika bra förutom att Lidls är lite tjokare men resåret e jätte bra
skrivglad: Huggies finns på Coop. Jag tycker dom har varit kanonbra till min pojke som alltid har varit lång och smal men såg igår att dom inte är riktigt lika bra nu när han börjar få lite hull på benen
Jag vet att Huggies även förekommer ganska mycket utomlands.
Mira blir tvyärr röd i rumpan av Lidls (och pampers), de är de enda jag testat förrutom då Libero som vi anväder nu.