• prästkrage

Efter vilken behandling plussade ni?

Jag undrar lite vilken behandling som är vanligast att plussa efter. Vilket plussade just ni med hjälp av? Är det färsk IVF, färsk ICSI, stimulerat FET eller ostimulerat FET? Har jag glömt något så skriv gärna in detta med.
    Är bara nyfiken.

• Svar på tråden Efter vilken behandling plussade ni?
  • Bellis77

vi har gjort ett ivf/icsi, korta metoden...

ღღღ Mamma till underbara Melanie men längtar efter ett syskon ღღღ
  • Josse B

Jag plussade med ostimulerad FET (2 embryon) Detta var under första IVF, första ET= minus, 1a FET: minus, 2a FET: pluss
    Så just nu är jag super glad!

• Do not PANIC

Jag plussade efter 2 st inseminationer (stimulerade) och tre st stimulerade FET (2x1 embryo och 1x2 embryo). På mitt fjärde försök (ostimulerat, endast gått hos homeopat före), även det ett FET (2 embryo) har det äntligen lyckats bli ett plus! Skall in för VUL om ett par timmar och då får jag se om det är på riktigt eller falskt...!! Hoppas så att få se något som lever! Innan har det aldrig tagit sig överhuvudtaget, så bara det är en sorts seger!!!

• hinderbana

Do not panik: Var i landet finns den homeopaten? Är det ngt du vill rekommendera?

Så roligt med ditt plus!!

• Till

Jag plussade efter stimulerat FET 1, efter ICSI 1. Var stimulerad med pergotime.

• Do not PANIC

Skorpan100: Tack!!! Fick faktiskt se ett litet hjärta slå igår och känner mig alldeles överlycklig!
    Jag har svarat i din gästbok, eftersom det blev lite långt svar Håller tummarna för dig och lycka till!

• hinderbana

Hur funkar Pergotime, varför får man det?

• hinderbana

Ok, tack.

Jag testade minus idag så vi ska börja om med Suprecur den 5/1, hur funkar korta metoden, skulle jag då ha börjat med Puregon direkt denna månaden?? Hur funkar det egentligen?

Nu räknade sköterskan samma som förra ggn, 21 dagar efter mens, alltså from den 16/12 till den 5/1 och då ska jag som sagt börja spraya.

Har inte riktigt grepp om det här med kort metod?

Svar på tråden Efter vilken behandling plussade ni?