Var sover din katt om natten?
Alla underbara trötta katter har gjort mig nyfiken på var era sover om natten.
Har ni flera katter så rösta efter hur den äldsta gör.
Alla underbara trötta katter har gjort mig nyfiken på var era sover om natten.
Har ni flera katter så rösta efter hur den äldsta gör.
Någonstans i eller bredvid min säng. Ett favoritställe är min mjuka resväska under sängen. Direkt under mig
katten sover själv i vardagsrummet på soffan.
Han spinner så otroligt högt så det är omöjligt att sova med honom i sovrummet...annars hade han gärna fått ligga i sängen
olika, oftast en gammal fotölj vi har i vardagsrummet. men vi har inte kattern ai kök el sovrum, har en dörr in dit.
Han sover i fotändan av min säng,riktigt vräker sig så att jag får ligga snett eller kura ihop för att få plats med benen.
Min knäppa katt vägrade komma in i natt och sov på altanen!
Det var jättekallt ute och jag var och försökte få honom att komma in fyra gånger i natt men han låg kvar där ute och ville absolut inte komma in
Casper sover oftas i fotöljen i vardagsrummet, eller på golvet bredvid min säng.
Ibland kan han hoppa upp o ligga en stund i sängen, men det ärinte så ofta/länge.
Våran katt brukar somna med sitt huvud på min sambos mage, men sen brukar han krypa in under täcket och lägga sig mot min rygg. Varmt!
han börjar med att somna på mitt huvud men sen hoppar han runt mellan mig, sambon och sonen
de flyttar runt på olika ställen. vi har stängt av övervåningen eftersom den ena annars kommer och hoppar på sovrumsdörren och väsnas, så de håller till nere. oftast i vagnen, på varmvattenberedaren eller på sin kudde i rummet. men de sover alltså utan människor ![]()
Alla våra katter sover hos mig & min man ![]()