• Absolute Beginner

Var sover din katt om natten?

Alla underbara trötta katter har gjort mig nyfiken på var era sover om natten.

Har ni flera katter så rösta efter hur den äldsta gör.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Var sover din katt om natten?
  • Busbellan

Vår katt lägger sig på mig i vår säng när vi går och lägger oss, där ligger ca en timme.
    Sen brukar hon förflytta sig och lägga sig vid vår 17 mån gamla dotters fötter en del av natten.
    Natten avslutas sen uppe i äldsta dotterns loftsäng

Mamma till Nora, August och Ella
  • Eva S

Vår katt brukar sova ute om nätterna. Eller vad hon gör om nätterna har jag ingen aning om men ute är hon. Ute har hon en sovplats i källaren och en i längan. Men när det börjar bli kallt så sover hon gärna inomhus några timmar tills hon vill ut vid 3-4. Då sover hon på lite olika ställen varje natt. Soffan, tvätthögen, fåtölj eller bara ett täcke som hamnat på golvet.

• Jenniesmamma

Våra katter ligger med mig och min man i sängen,flyttar runt lite under natten,mellan soffan och sängen.

RIP Felix,älskade lillebror!
  • lövet2

Under större delen av året är katten ute på nätterna. Det är bara under kalla vinternätter, som han lägger sig inne någonstans (olika ställen jämt), och så får jag släppa ut honom någon gång mitt i natten.

• Jenny87

Min katt brukar oftast sova i min säng på det andra täcket nere vid fotänden

(¯`°?.¸ ღ♥ Måns 13 november 2007 ♥ღ¸.?°´¯)
  • Olw

Vår katt somnar mellan oss på sin rosa kudde.
    Men på morgonen ligger hon jämt vid mina ben.

• siamusen

I sin säng brukar de ligga ihop.

• TinkyWinky

min ena ligger oftst så nära mig han kan. annars ligger han ngnstans i min säng eller på nedervåningen. kattungarna ligger oftast i våran säng annars i fönstret..

☆° ★ Bf 13/7-09★ °☆
  • Pernilla75

Har fyra katter och tre sover ofta hos oss i sängen på natten. En vid fötterna, en mittemellan oss och en har en egen kudde mellan våra huvudkuddar. Den fjärde sover helst någon annanstans nattetid. Dagtid ligger han dock gärna och brer ut sig i våran säng.

Svar på tråden Var sover din katt om natten?