Vuxna med atopiska eksem?
almamatilda
himlans vad skönt att få komma till läkare... Fast ibland vågar man inte gå dit för att man bara är fåning..jag vet inte har svårt för det bara... dumt
almamatilda
himlans vad skönt att få komma till läkare... Fast ibland vågar man inte gå dit för att man bara är fåning..jag vet inte har svårt för det bara... dumt
almamatilda
precis, när jag fick tid till ljusbehandling ringde de och frågade om jag hade stora besvär och vad svarade jag då? nääää.. sen pratade jag med min läkare och hon sa att jag förminskade mina besvär och att jag genast skulle ringa tillbaka och kräva att få komma bums... dum man är mot sig själv ibland.
hoppas du hittar ngt som hjälper dig. du får skriva och berätta hur det går
lönnsirap
för min del var ljusbehandligen värd. vilken mat snackar vi om nu? är tyvärr allergisk mot fisk/skaldjur
lönnsirap
skriver upp. tack för tipsen. sova gör jag mkt, ibland på dagarna med..en riktig sömntuta
jag vill oxå
men visst är det typiskt. jag har då aldrig träffat ngn läkare somm tycker jag är där i onödan
Lönnsirap
går detbra att mixa med stavmixer?
lönnsirap
mm jo det är väl det bästa :)
god jul
almamatilda
åhå vilken lyx!
almamatilda
precis att nån tar tag i det och inte bara rutinmässigt skriver ut kortison så fort man nämner att man haft böjveckseksem som barn
the milky
de brukar börja med att vara torrt och klia och sen blir det eksem.