Lantisar - är ni stolta? Över vad?
Ja, jag kan bara svara för mig själv och jag vill kunna sola näck i min trädgård om somaren
Det är bla därför jag vill bo här i skogen
Jag vill även kunna köra med motorsågen mitt i natten utan att få klagomål på mig Det är frihet när den är som bäst!!!!
En till hobby som jag ägnar mig åt är rådjursjakt från sovrumsfönstret a´la Runar. Mycket roande
Jag låser aldrig varken bilen eller dörren om natten för det vore ett under om någon lyckades med bedriften att hitta hit i mörkret, tidningsbudet har problem även han. Jag tycker iofs att han borde lärt sig vägen vid det här laget men lik förbannat ligger han i diket ibland.
Det är väldigt roande de gångerna han gör det då får jag uppleva en äkta invandrare och hans kultur. Han är från Kamerun och inte helt van vid svenskt vinterväglag, trevlig är han dock och alltid glad trots att han legat i diket sen 03:00 på natten utan att våga väcka oss och be om hjälp och hans bil ser ut som en kasse skit.
Vi förstår inte ett ord vad han säger men vi avråder honom att äta snön speciellt den gula som vår hund förmodligen bidragit till. Han ler och jag tror han fattade efter några gånger ivarjefall
Skvallertidningar köper jag aldrig utan det är bara att gå till Konsum och ställa sig vid mjölkdisken 10 minuter så vet man vilka som ligger med vilka i byn, bättre än att läsa om trista kändisar
Ja, så fortgår livet skogen i Ensamheten långt bort från politiken, avgaserna och kommersiella jippon.
Jag naken i min trädgård blir brun och fin över heeeela kroppen
Fåglarna kvittrar runt om mig i träden och min man kommer med en sommardrink, hemkört i ett blommigt plastglas