• Baby

Graviditetstecken???

Hej på er.
    Idag är BIM-4 och jag är sååå trött. Igår somnade jag 20.30 och har sovit som en stock. I ca en veckas tid har jag vart alldeles varm, svettig och kännt mig febrig på kvällarna. Men dagtid har allt vart som vanligt förutom lite huvudvärk. Så vad tror ni; Håller jag på att bli sjuk eller kan det vara graviditetstecken???

• Svar på tråden Graviditetstecken???
  • Baby

Okej. Asså jag har inte haft feber. Men det har känts som när man har feber; känt mig varm i hela kroppen o svettig.
    Jag kommer bli smått galen om mensen kommer... Vi är inne på 2a försöket så man kanske inte ska bli sur om det inte har "tagit sig" ännu men jag VILL ju ha en bulle i ugnen nu!

• Baby

hihi det låter ju bra =) Det visar sig nog under veckan. Snälla; Håll tummarna för mig/oss nu =)

• Baby

Ja det ska jag absolut göra. Jag fyller på den här tråden under veckan.

• Baby

CCjertborn: Nej det är det jag menar, man vill ju inte bli sur redan men man hoppas ju så jäkla mycket. Men Men

• Baby

Testade mig imorse, kunde inte låta bli. Tog tyvär inte i första morgonkisset men däremot i kiss nr2. Såg inget konkret streck men ett svagt, som en skugga där strecket ska vara. Så Kanske kanske.... Provar imorgon igen i första kisset. OM jag är gravid ska pappan få en positiv grav.sticka i julklapp =)

• Baby

Testade mig imorse igen, den här gången syntes strecket lite tydligare men fortfarande ganska svagt. Vad tror ni? Gravid eller ej? NÅGONTING borde det ju vara va? Eftersom det anas ett klent streck.

• Baby

Jo jag har faktiskt fotat stickan med mobilen. ska se om jag lyckas få in bilden här. Vänta lite...

Svar på tråden Graviditetstecken???