• Baby

    Graviditetstecken???

    Hej på er.
    Idag är BIM-4 och jag är sååå trött. Igår somnade jag 20.30 och har sovit som en stock. I ca en veckas tid har jag vart alldeles varm, svettig och kännt mig febrig på kvällarna. Men dagtid har allt vart som vanligt förutom lite huvudvärk. Så vad tror ni; Håller jag på att bli sjuk eller kan det vara graviditetstecken???

  • Svar på tråden Graviditetstecken???
  • socute

    trött vet jag att man kan vara.. men febrig å svettig får någon annan svara på!


    Theo 05-10-27
  • Baby

    Okej. Asså jag har inte haft feber. Men det har känts som när man har feber; känt mig varm i hela kroppen o svettig.
    Jag kommer bli smått galen om mensen kommer... Vi är inne på 2a försöket så man kanske inte ska bli sur om det inte har "tagit sig" ännu men jag VILL ju ha en bulle i ugnen nu!

  • Grüth

    feber had ejag innan jag plusade så de kan vara möjligt. även hört andra som har haft feber innan

  • Baby

    hihi det låter ju bra =) Det visar sig nog under veckan. Snälla; Håll tummarna för mig/oss nu =)

  • Baby

    Ja det ska jag absolut göra. Jag fyller på den här tråden under veckan.

  • Jenny00

    Lycka till Baby!!! Vi har försökt i 8 månader och man blr lika förbannad varje gång mensen kommer som den ska.. känns som en evighet!!! Hade BIM den 10/12 och ingen mens än så länge... fått neg på test.. väntar några dagar och testar igen.. lycka till än en gång!!

    Kram Jenny

  • MRobson

    Nu ikväll har jag haft som värk och hugg i magen speciellt på höger sida. Det känns lite obehagligt...Vad kan det vara? Känns inte som det är nåt bra iaf! Är på Bim +6

Svar på tråden Graviditetstecken???