Hur mycket sprit har ni hemma normalt?
Ja, hur mycket sprit har ni hemma?
Ja, hur mycket sprit har ni hemma?
Jag har en man som reser mycket i jobbet och som alltid köper ett par flaskor med sig hem. Börjar bli dags för fest tror jag!
Beror väl lite på om man varit ute och rest och köpt på sig men som det är just nu har vi väl 5 flaskor hemma nu med blandat innehåll.
Vi har aldrig sprit hemma.
ingen alls någonsin
Var lite snabb där...Röstade på första alt, men det ska vara det sista.
Har 9 flaskor i skåpet som det är taget ur.
Sen lite öl och cider i kylen
Vi har 10 flaskor. Dricker knappt något men är kul att ha, sen är det roligt de få gångerna man dricker att kunna välja på lite olika saker
Har massor hemma, mest pga utlandsresor och att vi köpt på oss en hel del. Dricker sällan, men det är bra att ha hemma till kalas och annat så att man har att bjuda på. Innehållet är det mesta, allt från vodka i olika smaker till whiskey, rom, gin, likörer, portvin, viner och givetvis några flaskor champagne.
Oj massor. Flera sorters whisky, vodka, likörer, konjak m.m. Och vin och champagne förstås. Och lite öl av olika slag.(Allt står numera i förrådet eftersom öppet barskåp inte funkar ihop med klätter-bebis.)
När vi drack alkohol senast?? Bra fråga, faktiskt. Glögg för några helger sen tror jag.