• Anonym

Blev han kåt av sin syster???

För några veckor sedan hände en sak som jag inte kan släppa... Jag är gravid och har helt tappat sexlusten så jag och min sambo har inte sex direkt ofta. Min sambo visar heller inget intresse fr sex och föreslår det sällan, kanske en gång/månad.

För några veckor sedan så bastade min sambo och hans syster ensamma i vår lilla bastu. Hon var helt naken. På kvällen efter det var min sambo jättekåt men jag var trött. På natten och morgonen ville han ha sex igen.

Jag kan inte släppa att han satt jättenära sin nakna syster, tycker det känns lite konstigt. De är båda i 30-årsåldern. Tror ni han blev kåt av att se henne naken? Han tycker jag är helt dum som tror något sånt, men men...

• Svar på tråden Blev han kåt av sin syster???
  • Nyfiken gul

jag tror inte att han blev kåt av sin syster - men däremot på själva situationen. Att sitta naken med en fin tjej. DET triggade nog igång hans lust.

Victor född 10/6 - 2008- - vår älskade son!
  • Censur

haha... jag tror verkligen inte att det fanns något samband
    Sluta tänk så mycket. Svartsjuka och osäkerhet förstör så mycket i onödan...

• Anonym

eeeeh, va?

Bara för att han är kåt så innebär det väl knappast att det är pga systern.

• Hannah76

Det tror jag inte. Han kanske kände sig skön i kroppen efter att ha bastat?

• Anonym

Det är nog det jag tror också. Men det känns ändå konstigt...

• Zappamarin

Tycker dina tankar är en aningens paranioda...och sjuka faktiskt.De är ju syskon!

• Anonym

Att dom är syskon spelar väl ingen roll, finns ju dom som tänder på sina systrar/bröder. Min sambos bror stötte på deras syster förut, försökte få omkull henne. Men å andra sidan så var han stupfull i det skedet.

• Anonym

Hahahahahahaha, snacka om graviditetsnojja!

NEJ, jag tror/hoppas verkligen inte att han tände på henne!

Och satt hon verkligen helt näck? Utan handduk?

• Buttelina

men jag kan tycka att det är lite sjukt att som 30åring basta helt näck med sin syrra

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
Svar på tråden Blev han kåt av sin syster???