• Tildamamman

Josefssons, Ellos, H&M m.fl ??????

Tänkte ev beställa lite vinterkläder och kanske (stort kanske...) en overall om jag hittar en som känns riktigt bra. Tyvärr har jag ingen koll på vare sig kvaliten eller servicen hos de olika katalogerna då jag föredrar att shoppa irl egentligen då tid finns.

Så kära familjemedlemmar öppna ert stora shoppinghjärta nu... Ris och ros, jag vill höra rubbet

• Svar på tråden Josefssons, Ellos, H&M m.fl ??????
  • Tildamamman

Tack för ditt svar!!
    Men en fundering....Skor, hur är det att beställa det?? Sitter de som tänkt eller blir det bara fel. Jag tycker att det vanligtvis är svårt i en skoaffär och har svårt att tänka mig att det skulle gå att beställa skor som överhuvudtaget passar ?!?!

• Tildamamman

Fick La Redoute här om dagen....Men NÄR hinner man titta igenom den???? Telefonkataogen är NÄSTAN (!!!!) TUNN i jämförelse!!!

Så tyckte jag att kläderna var rätt dyra där eller??

• Tildamamman

men symaskinen....Kanske var det inte en Korvmaskin av den sorten som du tror??!! Kaske var den till för att mjuka upp vissa delar som på äldre dar inte orkar lika bra som i ungdomen??

Ahh, här har i en ny affärsidé! Vem har sagt att vacumpump är den ultimata lösningen??

Åhh, nej, jag brukar skippa herrsidorna också.....men förståss de dagarna då jag känner att jag skulle vilja ha en snygg spenstig karl i bara underkläderna som står här ute och donar i trädgården, ja då brukar jag kika lite på herrarnas underkläderssidor. För visst kan man beställa männen????

• Tildamamman

Saker som man aldrig trodde man behövde...jo suck, pust känner igen det sååå väl. Tyvärr så är jag bra på att inbilla mig att jag VERKLIGEN behöver de där onödiga prylarna.

Just idag undrar jag mest om jag kanske kan köpa hem en artig man som kan förklara varför hunden alltid går över gatan och skiter, en annan karl till att gräva bort dammen och en tredje för att städa upp huset.... Fast kanske fixar den perfekta tjejen städningen bättre??

Men än har jag faktiskt inte beställt något *berömmer mig själv*!! Hoppas på att de börjar skicka ut rbatter snart

• Tildamamman
    Där har vi det!! hunden vill skita kungligt!!
Svar på tråden Josefssons, Ellos, H&M m.fl ??????