Inlägg från: LaHabana |Visa alla inlägg
  • LaHabana

bröst som läcker?

ur min ena bröstvårta har jag märkt att det läcker genomskinlig vätska, blir som små fläckar på tröjan. sen blir det hårt på tröjan där det läckt. ska det vara så? eller är det var eftersom det blir hårt på tröjan? är i vecka 19 nu.

• Svar på tråden bröst som läcker?
  • LaHabana

men det är ju bara helt genomskinligt? är det så hela tiden till förlossningen eller? genomskinligt menar jag? Tack för svaren :)

• LaHabana

Rockenrola skrev 2008-12-18 13:15:28 följande:

ja läcker oxå.. men sen så kliar vårtgårdarna väldigt mycke me...får nån av er en lukt från läckaget?
    Mina kliar oxå nåt enormt. luktar dock ingenting. tror jag :P'

Tack för alla svaren :D
  • LaHabana

jag har börjat använda bh hemma med inlägg. vanliga bomullspad. men hatar att använda bh, då mina bröst blivit så stora som 70 G!
    Så det är bara jobbigt och åtsittande. någon som vet om man kan köpa något annat bra?

• LaHabana

babyhappy skrev 2009-01-02 16:16:31 följande:

Åh, jag har exakt samma grej och började undra om det inte var lite tidigt!? Är i vecka 19 och för c:a en vecka sedan började det läcka genomskinlig vätska, som blir "hård" när den torkar. Ser gul ut i färgen också. Igår när jag låg ner och det blev tryck på utsidan av bröstet kom en liten il av vätska längs bröstet.... jag får nog investera i bröstinlägg så att det inte läcker igenom tröjan, hi hi.
    Ja precis, så får jag oxå, men det är tydligen väldigt vanligt. men man får se det som ett tecken på att allt e bra o bebis växer :)
    Lycka till
  • LaHabana

Underbaring skrev 2009-01-02 16:46:49 följande:

Helt normalt, som många skriver..För egen del började det komma genomskinlig vätska i v 14. Nu i vecka 18 är den lite gulaktig. Mår så illa hela tiden så jag har jättemycket problem att ha bh då det trycker på så obehagligt (hur lös den än är knäppt) Hoppas det ska gå över snart så man kan köra sådana där skydd för att slippa fläckar..
    Jo, ja har samma problem, mina bröst har växt så mkt, så är obehagligt att ha bh tycker jag.
    men ska det inte finnas nån sorts top på tex apoteket man kan köpa? har hört nåt om det, nån som vet??
Svar på tråden bröst som läcker?