• aktuelle

större dockskåp i trä, vardå?

är på jakt efter ett större dockskåp i trä (större/rejälare än lundby) i present till barnen, men jag hittar inget bra. Vet att ellos haft en hylla som var som ett hus förut, men det finns inte kvar mer... några tips på var jag kan hitta något på webben, fanns inget i butikerna i stan :( Tänkte ha det ihop med bla sylvanian families gubbar.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-12-19 08:19
    det blev ett från hikmet, blir nog bra :)

• Svar på tråden större dockskåp i trä, vardå?
  • Lurvan83

Ingen aning om mitt förslag e nåt som du syftar på, vet inte heller va Lundby är, men jag ger ett tips ändå =) Såg ett stooort å fint hus på Harald Nyborg (hm, så heter det va...?!) Det varosa å väldigt fint tyckte jag =) Kolla kan man ju alltid!

• Lurvan83

Gå in på deras hemsida, sök på dockhus (artikel nr 8277 tror jag...). Rosa å fint =) Kostar 888 om jag inte såg fel! Vad det nåt sånt du hade tänkt dig?

• aktuelle

ja, något sådant , fast det hade gääärna fått vara en annan färg. kan inte handla genom dem heller så.. :S

Lurvan83 skrev 2008-12-17 22:36:15 följande:
    Gå in på deras hemsida, sök på dockhus (artikel nr 8277 tror jag...). Rosa å fint =) Kostar 888 om jag inte såg fel! Vad det nåt sånt du hade tänkt dig?
  • chicopico

harald nyborg har ett annat fint dockhus i trä också som inte är rosa utan träfärg...

• aktuelle

såg det också, hade också funkat, men jag kan som sagt inte handla via dem :S

chicopico skrev 2008-12-17 22:45:16 följande:
    harald nyborg har ett annat fint dockhus i trä också som inte är rosa utan träfärg...
  • aktuelle

läste på sidan att man inte kunde handla via internet :( annars hade det varit toppen..

chicopico skrev 2008-12-17 22:47:06 följande:
    ahaaa....
  • aktuelle

men är inte det ganska litet?

chicopico skrev 2008-12-17 22:48:57 följande:
    pippihuset då?
Svar på tråden större dockskåp i trä, vardå?