Inlägg från: Fru O Mamma Kokkonen |Visa alla inlägg
  • Fru O Mamma Kokkonen

Gbp=Gastric bypass

Solhumlan och AnnaSol 

Jisses, såååå snygga ni blivit, missförstå mig rätt.. men Wow!!!
     STORT GRATTIS 

Katja
  • Fru O Mamma Kokkonen
    AnnaSol: Givetvis ska man inte börja med sånna onyttigheter så snabbt efter operation. Helst ska man inte börja med sånt igen Eller givetvis ska man unna sig men då och då. Bara ibland. Det gäller alkohol, godis, chips, snabbmat/pizza m.m. Jag har slarvat lite ibland. Men nu är det hårda bud här. Jag har absolut inte fallit tillbaks i mina gamla matvanor. Äter oftast mycket nyttigt. Grönt, olivolja, olja, inte margarin. Mycket mager kött, nötkött, kyckling och fisk. Det är bra för mig. Fullkorn och fibrer. Men då och då slinker "skit" ner.. och det är det som jag ska ändra på. Ska äta max sånt på helgerna. Veckodagarna är strikta.

Ska börja gå en timme om dagen med stavar. Morgon och kväll.. rask takt. Så småningom med gym igen, men nu har jag så ont i ryggen så jag vet inte vad jag ska göra.

• Fru O Mamma Kokkonen
    Hej tjejer.. här blir det mumsmat.. bild finns i galleriet nu...

I min blogg om någon följer den så ;)

Kycklingryta, med paprika, purjolök, bambuskott, minimajs, morötter och gott. Så på med cocosmjölk och jasminris till.. känns ganska så nyttigt med på en torsdag kväll..

smultronduvan.blogg.se/

Bilder finns också på före och efterbilder på min viktresa från 150 till 62, Välkomna att kika
  • Fru O Mamma Kokkonen

Oj, jag opades för över tre år sedan, snart 3 1/2 år sedan. Sjukt så tiden går fort. 24-9 -05. Jag känner enorm skillnad och ser det när jag tittar på bilder, kan inte förstå att jag en gång i tiden var sååååå stor.. huga..  Ja det känns, härligt att kunna göra allt jag vill och jag KAN!!! ORKAR!! Ska se om jag kan kika på din sida

KajsaLiza skrev 2009-01-08 22:28:27 följande:
    OJ; OJ OJ!Sån skillnad! När opadse du dig? Fantastiskt!!Jag har inte gått ned lika mycket som dig, men förstår hur andra reagerar på viktnedgången hos mig...Känns det lika stor skillnad som det ser ut? Det gör det inte för mig.
  • Fru O Mamma Kokkonen

Jääääklar vilken skillnad.. trillar ögonen ur hålet...

myskatt skrev 2009-01-31 19:38:50 följande:
    Hittade en mindre smickrande bild på migsjälv i mannens telefon här om dagen.63kg skillnad. Jeans i stl 56 som störst och nu 32/32. Lee jeans .
  • Fru O Mamma Kokkonen

Godmorgon, jag orkar inte försöka somna längre. La mig direkt efter Lyxällan igår. Har ont i hela jävla ryggen, så in i helvete.

Har mått illa hela kvällen.. spytt och spytt.. så jäkla ont i magen och förstoppad.. Gör ont långt nere i magen. Jag är ju som er, magsäcksopererad, men har aldrig åkt på magsjukan innan. Är det vanligt att man får sååååå ont i magen för att man inte får upp något?
    Frågan är ganska akut =)

Ha en underbar helg tjejer..

Svar på tråden Gbp=Gastric bypass