Gbp=Gastric bypass
Solhumlan och AnnaSol 
Jisses, såååå snygga ni blivit, missförstå mig rätt.. men Wow!!!
STORT GRATTIS 
Solhumlan och AnnaSol 
Jisses, såååå snygga ni blivit, missförstå mig rätt.. men Wow!!!
STORT GRATTIS 
Tja.. hur är det med er?
Har ni ätit julmat?? ![]()
Grattis och WOW
Ska börja gå en timme om dagen med stavar. Morgon och kväll.. rask takt. Så småningom med gym igen, men nu har jag så ont i ryggen så jag vet inte vad jag ska göra.
Hej tjejer.. här blir det mumsmat.. kommer bild på det ikväll
I min blogg om någon följer den så ;)
Kycklingryta, med paprika, purjolök, bambuskott, minimajs, morötter och gott. Så på med cocosmjölk och jasminris till.. känns ganska så nyttigt med på en torsdag kväll..
Oj, jag opades för över tre år sedan, snart 3 1/2 år sedan. Sjukt så tiden går fort. 24-9 -05. Jag känner enorm skillnad och ser det när jag tittar på bilder, kan inte förstå att jag en gång i tiden var sååååå stor.. huga.. Ja det känns, härligt att kunna göra allt jag vill och jag KAN!!! ORKAR!! Ska se om jag kan kika på din sida ![]()
Jääääklar vilken skillnad.. trillar ögonen ur hålet... ![]()
Godmorgon, jag orkar inte försöka somna längre. La mig direkt efter Lyxällan igår. Har ont i hela jävla ryggen, så in i helvete.
Har mått illa hela kvällen.. spytt och spytt.. så jäkla ont i magen och förstoppad.. Gör ont långt nere i magen. Jag är ju som er, magsäcksopererad, men har aldrig åkt på magsjukan innan. Är det vanligt att man får sååååå ont i magen för att man inte får upp något?
Frågan är ganska akut =)
Ha en underbar helg tjejer..