Inlägg från: Hjärtat 2005 |Visa alla inlägg
  • Hjärtat 2005

Gbp=Gastric bypass

Häpp...

Hittade oxå hit...

Tur att ngn kommer ihåg att göra ny tråd!

• Hjärtat 2005

medow skrev 2008-12-19 23:11:28 följande:

Åååå lite sur på mig själv ...Jag ville bara smaka om det var gott chips med dip och jo vist fan vart det gott !!!!!!!!!!!!!!1Jag åt lite och nu så har jag så dåligt samvete.Ska man inte kuna mummsa nån gång alls eller ??Tog inte så mycket men sammvetet gnager.- 22 kg nu
    Ha ha ha.. så där va jag oxå...
    har varit opad i 3 ½ mån nu å jag tar lite chips godis på helgerna, det blir ju inte som förr att man tryckte in tills det tog slut, utan några bitar, så är jag nöjd..
  • Hjärtat 2005

förresten... vägde mig idag...

-35 kg!!!!!

-15 bmi enheter!!!!

Snart är jag "bara" överviktig inte FET!!! ( ½ bmi enhet kvar..) *s*

Trevlig helg på er!

Kram

• Hjärtat 2005

lilarina skrev 2008-12-20 16:00:40 följande:

Hjärtat 2005 skrev 2008-12-20 15:45:34 följande:
    hej gums,,,jag har me syndat me lite chips idag,,hihijag träffade malin från storfors,när vi handlade julklappar,hon fick chocken när hon fick reda på att kent va kent,,hihi hon kännde inte igen han,,,hur mår du annars,,,kent har nu stannat upp lite efter 52kg viktnedgång,,önskar dej en go jul från oss allakram kram
    Heeej gums!
    Allt är bra förutom att lillan har magsjukan... får hoppas att det är lindrigt å att vi slipper få det..
    Har ju tappat 35 kg nu! Det är såååå gött!
    Hur går det för dig? Va skönt att det har stannat av lite för Kent, hur går det för Malin då?
    Ha en trevlig jul ni oxå, så får vi fixa en träff efter nyår!!!

Kraaaaaaaaaaaaaam
  • Hjärtat 2005

YEAYYYYY!!!

Nu är jag med i 70 klubben!!

Det va läääääääääääääängesen...

Go morron på er förresten...

• Hjärtat 2005

Tack jenny jens!

Å grattis till op tiden!

Jag tänkte precis likadant som du, har en dotter på 3, å tanken på att inte få se henne igen va jobbig, MEN jag slog bort om tankarna å tänkte på framtiden ist..
    vet att det inte är lättmen försök..

Kram Anna

• Hjärtat 2005

lilarina skrev 2008-12-21 21:40:09 följande:

Hjärtat 2005 skrev 2008-12-20 17:11:03 följande:
    hej vännen jo här är allt upp o ner så här innan jul,,,jag blev ju nekad ers från försäkrings kassan,,så här innan jul står jag utan ersättning,,,min farmor har dött,,jo det e möe nu,,,men en dag i taget tar vi..är hon sjuk igen lilla stumpan,,hoppas du klarar dej ..duktig du e,,,herre gud man känner inte igen dej säkert,,,jo jag har nu tagit 30kg,,,känns gött men ovärkligt,,kan inte fatta att det e mej jag ser i skyllt fönstret,,hihi.ja malin har tagit 20 kg jätte skillnad på henne nu,,,kul,,ja vi får försöka fixa en träff efter helgerna .sköt om dej kramar i massor från mej o gubben kram kram
    Hej gums!
    Nä men usch då...va jobbigt för dig.. märkligt att mycket ska hända runt jul...
    Men??? Varför får du ingen ersättning från försäkringskassan?? Va är det för jäkla sätt? Va har dom för ursäkt??
    Morr....dessa myndigheter...

Va gött för dig, 30 kg är ju enormt mycket! Jag har tappat 35.5, ½ kg sen igår bara..
    Ha en God Jul så höres vi gums!
    Kram
  • Hjärtat 2005

justmystica skrev 2008-12-23 00:50:09 följande:

Grattis till alla som har fått datum! Imorgon ska jag börja min diet, huga! Hur ska detta gå. Men jag har iaf ställt mig in på att göra allt jag kan för att minska risken för en öppen op. Men jag undrar, pank som jag är, vilken av pulverdieterna är billigast? En modifast räcker ju bara i två dagar. Är naturdiet billigast må tro?
    Nutrilett är billigast, den körde jag med... kanske inte godast men... det är ju bara 3-4 veckor...
    Kram
  • Hjärtat 2005

Nu är jag "bara" ÖVERVIKTIG...
    inte FET...

enligt mitt bmi...

Kram på er alla!
Svar på tråden Gbp=Gastric bypass