Gbp=Gastric bypass
Du är super fin Felicia6!!
Å grattis Mediziz till Ninja!!
Du är super fin Felicia6!!
Å grattis Mediziz till Ninja!!
MissKaffeLatte!! GRATTIS!!! Du är såååå snygg!!!
Jag har tappat 40 kg nu!! Opad 1 sep 2008!! *dansar* Är sååååååååååååå lycklig över denna op!!
Åt en smörgås lite för fort igår å blev sååå illamående, men det går ju snabbt över så det kan jag leva med...
BMI före- 44
BMI nu- 28...
Jag har snart varit opad i 6 mån å jag mår toppen!!!
Dumpar ibland (illamående) då jag har ätit för fort eller för onyttigt.. men det stör mig inte..
Open är det bästa jag gjort! Har tappat 40 kg! (inkl. flyt innan op)
Har dom senaste veckorna blivit yr så fort jag reser mig, kollade blodtrycket som låg på 100/70 å det är lite lågt, men jag pratade med sjukhuset idag å det är ingen fara, får bara försöka med att inte resa mig för fort...
Lycka till alla som har opats/ska opas/väntar på op tid!
Kram Anna
Halloj allihopa!
En liten fråga...
Jag ska ut å äta med arbetskollegor på ons, första gången på resturang sedan op (1/9 2008)..
Ni som har ett sådant där kort man får på sjukhuset, som man kan visa på resturanger att man är opad å kan få mindre mat...
Har ni visat upp det? Har någon blivit nekad?
Trevlig helg!
Mrs Kaffelatte skrev 2009-02-20 15:53:04 följande:
solhumlan skrev 2009-02-21 12:30:13 följande:
Är runt å kikar in hos er alla... det är sååå inspirerande att se era före/på vägen/efter bilder! Ni är så modiga... å så duktiga!!! Jag vågar inte lägga upp några bilder..än iaf..
Jag har tappat 40 kg, väger 75 å är "nöjd"...men några kg till skulle inte va fel.. jag går ner fortf. men nu är det "kärringveckan".. *s*
Kram på er alla!
RebeccaS skrev 2009-02-25 15:36:32 följande:
Jag äter 1 järntablett (Duroferon) & 1 b-12 (Behepan) varje dag!
I värmland får man inte byta landsting... det fick vi veta på 1:a kirurg mötet, det tog ca 1 år för mig att vänta, men det tycker jag är bra, så att man får betänketid. Läser att på många andra ställen (även privat) går det väldigt fort! Tyvärr är det nog många som förhastar sina beslut å inte är speciellt pålästa, det är ändå en stor operation! En stor förändring av livet!
Hej allihopa!
Kan man visa bilder för enbart utvalda utan att vara Plus medlem??
Läste nu att det inte gick....
Det finns 2 bilder i mitt bildgalleri nu, efter kortet är från i julas å jag har tappat 5 kg till efter det, hade dock inget senare... tar bort korten sen för jag vill inte ha dom liggandes ute...