Inlägg från: faster fia |Visa alla inlägg
  • faster fia

Gbp=Gastric bypass

hej det är barabra med mig. men ska nu börja flyttande. och har bara klarat 2nutrillet och sen blev de maka på kvällen. och purjulök och potatissoppa som är flyttande. jag hár bara fått reda på att jag ska flytta 3veckor innan och de är de ju nu. julmaten blev de och sen skulle jag börja flytta så nu undrar jag hur många påsar ska jag ta om dagen och ksn msn äta varm soppa som är flytande? Katja83 jag kan inte se dina bli och svara på dina medelande du har skrevit till mig.

Nuttans Mamma skrev 2008-12-26 12:52:58 följande:
    Tja.. hur är det med er? Har ni ätit julmat??
  • faster fia

hej tjejer. jag behöver hjällp med några frågr. jag har börjat flyttande nu och undrar hur en dag kan se ut. jag har nutrillet och tog 2påsar i går och sen blev de tyvär maka på kvällen och soppa. jag kan inte komma i kontakt med kirurgmotagningen och fråga hur mycket nutrillet jag ska äta. kan jag tugga tugumi. vad är det jag inte får äta mer än mat som man måste tugga. jag ska göra op den 14Januari och har inte fått brewvet änu. men tiden ringde dem och berättade för mig. hur mycket nutrillet ska jag ta om dagen?

• faster fia

måste man ta 5påsar och är det okej att äta 1frukt då.

Zolen1 skrev 2008-12-27 13:30:55 följande:
    faster fia- 5 påsar är det väl per dag men jag har druckit både nutralett och naturdiet ungefär 4 påsar per dag. och 1 frukt har jag ätit.Har gått ner 3,5kg sen i tisdags.Jag ska opas den 12 januari i sunderbyn...Alltså nån som vet om man inte lyckas gå ner det kilona som man ska bort med inna op, får man inte opas då????
  • faster fia

vad fin du är. täng om man själv vatt de.

nudelbumsan skrev 2008-12-27 00:21:12 följande:
    hej flickor här slänger jag in ett kort på mej själv & mina nyinköpta klänning i stl M=)
  • faster fia

hej kan jag äta Potatis och purjulökssoppa de är ju flytande. jsg har inte opererat mig änu men ska opereras den 14januari och ska flytta i 3veckor.

• faster fia

glömde skriva att de är eldorados den på pulver.
    faster fia skrev 2008-12-28 17:59:37 följande:

hej kan jag äta Potatis och purjulökssoppa de är ju flytande. jsg har inte opererat mig änu men ska opereras den 14januari och ska flytta i 3veckor.
  • faster fia

så finn du är.

MelvinMeja skrev 2008-12-28 17:23:08 följande:
    lilarina skrev 2008-12-28 17:08:20 följande:
    Tack
  • faster fia

är det 2dl jag ska ta då eller mer?
    livet från ljusa sidan skrev 2008-12-28 18:00:44 följande:

jadå om du passerar den med tex stavmixer! Men det är lite dåligt med protein bara
  • faster fia

hej alla här. I morgon ska jag läggas in för att opereras på onsda. har varit narvöss för att inte vakna upp igen och sen är jag rädd för att sticket när dem ska sätta i kanylen för dropp. som dem har så svårt att sticka mig. blodådrerna rullar och spriker har dem sakt.så dem brukar få gräva och de gör så himmla ont de är de jag är rädd för. men allt kommer gå bra. Vad bör jag tängka på att ta med mig till sjukhuset? är det någon mer som har opererats i värnamo?

Svar på tråden Gbp=Gastric bypass