Gbp=Gastric bypass
de är precis lika dant här.
de är precis lika dant här.
det har varit lika dant för mig men sen började jag dricka mer vatten. jag dricker 2L om dagen som diatisten sa och sen jag började med de så har vikten börjat röra på sig igen. jag har börjat gå ner i vikt nu. dricker du tillräkligt?
jag vet hur de känns att inte vikten rör på sig.
vad söt du är på de kortet. villken skilnad.
gud vad fint. de förstår jag att du måste skrytta över.
jag sa bara till min husläkare att jag ville opereras för jag hadde tästat allt och varit överviktig hella mitt liv. så han skickade ne remis till kirurgen och jag sa lika dant till honnom att jag har tästat allt. lycka till med samtalet.
grattis vad kul.
Jag vill också vara smal. jag har haft 1vecka då jag inte har gått ner i vikt men när jag läste här på tråden att de kunde ha med vetskan att göra så började jag dricka 2l som jag ska och nu har de börjat röra på sig i gen. längtar verkligen tills jag har gått ner om jag nu kommer att göra de. hoppas verkligen att jag når mitt mål. jag opererades den 14januari snart 1månadsedan.
gud villken skilnad.
Mrs Kaffelatte skrev 2009-02-09 19:08:35 följande:
hej har ne fråga. kan man äta cashewnätter som mellanmål och hur mycket ska man ta då?
hej vad kul att se alla bilder på er. jag får såna krafter och kan kämmpa även när vikten inte rör på sig och de är svårt.
grattis