Gbp=Gastric bypass
Välkommen hem LottaRos!
Välkommen hem LottaRos!
Grattis till alla som har fått datum!
Imorgon ska jag börja min diet, huga! Hur ska detta gå. Men jag har iaf ställt mig in på att göra allt jag kan för att minska risken för en öppen op.
Men jag undrar, pank som jag är, vilken av pulverdieterna är billigast? En modifast räcker ju bara i två dagar. Är naturdiet billigast må tro?
God Jul allihopa!
MelvinMeja, fantastiskt snygg!
Fan, min LCD-diet går åt skogen! Jag ska bara hålla på i tre veckor och imorgon (måndag) är det två veckor kvar tills operationen. Allt pulver gör att jag mår illa hela tiden och är folkilsk haha. Hur gick/går det för er andra? Fuskade ni något handen på hjärtat? Några tips?
Haha, bra att veta att ni andra har fuskat lite också. Jag är också trött på allt chokladblask hela tiden och vill ha något salt men det får vänta. Igår åt jag örtsalt bara för att få smaken haha. (kanske inte åt, men smakade =)
Jag ska ringa till dietisten helt enkelt. Jag ska också opereras på carlanderska så det måste ju vara samma direktiv för alla tänker jag.
HelenN, ja om det är verkligen en operation du vill ha så håller jag tummarna för dig!
Grattis Sparkle!
Zolen1, japp! Samma datum.
Jag vill bara önska er alla ett fantastikt gott 2009!
Wohoo! Nu väger jag tvåsiffrigt! Vågen sa 98,7 idag och det är 10 dagar kvar till op. Undra om inte jag lyckas tappa 8,7 till operationsdagen. Det hade vart underbart.
Jag har en liten fråga det är en kanske dum en men jag vet inte sånt för jag har aldrig blivit opererad men har man på sig sjukhuskläder hela första dagen? Och har man katetern i hela första dagen med? Och så när får man duscha? Hibiscrub är inte nådigt ju.