Inlägg från: lycktan |Visa alla inlägg
  • lycktan

Gbp=Gastric bypass

Hej alla!

Jag vill GBP Op:a mig,har ett BMI på 35 och vill bekosta operationen själv, får jag en OP med BMI 35?

Nån som vet vad det kostar på Sophia hemmet?

• lycktan

Lykkesmamma: ja jag är en Stockholmare Funderar även på CFTK för dom utför bara titthåls (om inte öppen skulle krävas) och dom gör Sleev med, vet ju inte vad som skulle passa mig bäst.

Ringde CFTK idag och bokat tid till ons nästa vecka

• lycktan

Nu har jag bokat tid på sophiahemmet med

• lycktan

lykkesmamma: ska du op:as på Sophiahemmet?

Jag vet inte riktigt var det blir för mig för jag funderar på att göra en sleev istället för GBP för jag har "bara" ett BMI på 35, nån som vet något om sleev?

• lycktan

Hej igen!
    Nu lutar jag åt en GBP istället för en sleev, fan hatar val speciellt så viktiga val

Det finns ju inte så mycket dokumenterat om sleeven och resultatet i framtiden.

• lycktan

Guuud va nervös jag är för en OP som jag inte ens fått exakt datum för om det blir CFTK som OPar så blir det i slutet av mars

Fy jag tror jag ska dö och aldrig mer se mitt barn men det kan ju hända nu med i en olycka eller hjärtatack mm

Hur kännde ni innan OP, och hur känndes det sen efter?

• lycktan

tack för att ni förstår det går ju upp och ner hela tiden och igår så såg jag det där programet om dom som är på ett fatcamp i USA och då sa dom att det är så riskfylt med OP, visserligen för att de flesta där väger långt över 250kg men jag blev så skrämd.

Va har ni hört om eller har för erfarenheter av CFTK?

• lycktan

hej!

Läste lite läskigt om titan som kan lossna efter 20 år och vandra och skada andra organ, vad är det?????

• lycktan

Kommer inte håg vem som svara på min titanfråga men det lät toppen måste ju va en gastric banding dom på viktop mena då *pust*

• lycktan

Va kul med någon som ha mycket erfarenhet jag har massor stora som små frågor.

Hur mycket vägde du och hur mycket gick du ner?

Vad för komplikationer, kom de nu eller när operationen gjordes?

Hur har du hittad de nya vanorna och hållit vikten?

Kommer nog komma på många fler men hoppas du vill svara på dessa

Svar på tråden Gbp=Gastric bypass