Inlägg från: mamma2002 |Visa alla inlägg
  • mamma2002

Gbp=Gastric bypass

Grattis skrotis 77!

Vad fint det ser ut! Kul för dig!!!!

jag ska till södertälje nu den 17 för inskrivning med Birgitta och vägas in :) Sen blir det flytperiod i 4-5veckor,
    de tror att det blir operation för mig ungerfär 4-5 veckor efter besöket! Nervös!!!!

Hur äter ni nu? Efter alla veckor med flyt,pure osv? Är lite nyfiken eftersom vi bokat en semester resa i sommar?!

Tacksam för svar!

Läste att Betty Boop Oxå skulle till Södertälje! Kul med någon "från samma ställe""

• mamma2002

Betty Boop:

Grattis till viktnedgången!
    Jag har oxå träffat Sven han var super trevlig, en lätt kille med humor! Det var han som skyndade på besöket hos Birgitta :) Kan bara tacka honom!!

ser så fra emot en operation snart!
    Vad åt du innan du op ( under flyt perioden) Nutrulett? vad rekomenderas? Är det endast flytande? Man får väl inte tugga något alls va? !!!

/ Linda

• mamma2002

Tack för tipsen med "maten" samlar på mig massvis med frågor till Birgitta, (hon lär bli tokig på mig) Hahahahah

hur många nutrilett ska man drick-äta om dagen?

surrar runt på nätet och frossar i alla gbp op.. Nyfiken.
    Många verkar ha fått fina resultat! JAg har inte köpt kläder till mig själv på över 8 månader, ingen ide nu inte!
    Jag väntar på roligare storlekar :):):)

• mamma2002

:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

Hej alla som har, ska eller funderar på gbp!

Vill bara säga till oss, - vad vi är bra!!!
    Japp, det var det hela!

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
    LÄNGTAR TILL DEN 17:e, DÅ ÄR DET STARTEN PÅ DET HELA; DÅ BÖRJAR JU MIN FLYT PERIOD!!!!
    ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

• mamma2002

fröken Q:

Tacksan för ditt svar, hur mycket har du gått ner på de 4 månaderna? Nyfiken?
    Hur mycket vikt startade du med?

Kikar in på din sida lite :) / linda

• mamma2002

Myskatt!

KUL att se före och efter bilder, kan bara säga grattis. Du inspirerar oss andra som inte gjort det ännu.
    Du ser toppen ut!

Mer före och efter bilder!! ALLA!

;) ;) ;) ; ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)

• mamma2002

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Är det många som ska /har opererats på Södertälje sjukhus?

Bara lite nyfiken :)

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

• mamma2002

Jenny N:

Har du varit på info möte ännu? Är det Birgitta du ska träffa för inskrivning eller e det Tommy??

Jag ska på inskrivnings samtal och mätning den 17/2 och börja flyta, sen e det op om 4-5v. Längtar så efter detta:)

• mamma2002

Jenny N:

Jag var på ett sådant möte i oktober, sen fick jag tid tillbaka till läkaren som ska operera. Detta var i januari. Nu ska jag alltså vidare till Birgitta (som kommer att hålla i det mötet som du ska på), för inskrivning,vägning,och mätning. (17/2). När jag sedan går där ifrån kommer jag endast få äte VLCD i 4-5 veckor då operationen den blir.( Very low calory diet)sen kan jag räkna med att få en op tid efter det ca 4-5 efter mitt möte med Birgitta.

Då vet du ungefärliga tider på södertälje hur det kommer gå till.

• mamma2002

Jenny N:

Jag var på ett sådant möte i oktober, sen fick jag tid tillbaka till läkaren som ska operera. Detta var i januari. Nu ska jag alltså vidare till Birgitta (som kommer att hålla i det mötet som du ska på), för inskrivning,vägning,och mätning. (17/2). När jag sedan går där ifrån kommer jag endast få äte VLCD i 4-5 veckor då operationen den blir.( Very low calory diet)sen kan jag räkna med att få en op tid efter det ca 4-5 efter mitt möte med Birgitta.

Då vet du ungefärliga tider på södertälje hur det kommer gå till.

Svar på tråden Gbp=Gastric bypass