Inlägg från: mamma2002 |Visa alla inlägg
  • mamma2002

Gbp=Gastric bypass

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Tack för alla svaren om VLCD. Var inne och kollade sidan modifast.se de tog 45kr+ frakt nu som vid senare beställning togs från fakturan.
    Köpte idag 3st naturdiet färdigblandade, ska ta och t4esta de. Choklad, caffe latte, och jordgubb.
    På tisdag ryker det igång! Är bara så orolig att jag inte ska fixa det! Men jag hoppas det!
    MEN!!!
    Ikväll ska jag gotta mig med smaskigheter framför melodifestivalen ! Sista helgen :) Sista Chipsen hahahahahahah.

Glad alla hjärtans dag på er alla :) / Linda

• mamma2002

Lykkesmamma:

Oj vad snabbt! Jag ska oxå till läkaren på tisdag, men op om ca en månad. Lycka till!! "säg till" när du är hemma igen och berätta allt!!!

• mamma2002

Ja, det är olika beroende på vart i landet man befinner sig :)

Jag fick min remiss ivägskickad i JUli 08
    Träffade läkeren för bedömning 1 okt, i nov gick jag på informationsmötet och i januari träffade jag läkaren som ska operera mig.
    I morgon ska jag vägas in och börja flyta, sen är op om ca en månad. Hoppas på att jag har mitt datum när jag lämnar i morgon em!!
    Så inte allt för lång väntan här i södertälje!!

• mamma2002

Man bör väl vara ganska insatt på vad det är man söker till, man får vara beredd i vissa fall att det kan gå fort, den informationen har man väl kollat upp först,eller?

Jag har kollat allt som jag kommit över, är 100% säker i alla fall. Jag har provat allt! Men för er som inte är det bör ni tänka igenom vad ni "söker".
    Lycka till alla!

• mamma2002

MelvinMeja:

stackare! Hoppas smärtan försvinner snart, och att det känns bättre.. Är det bara att vänta ut vid ett sådant tillstånd eller åker man in och får det "bort föst" eller vad!

Krya på dig!

• mamma2002

Tjenixen!

Idag har jag varit på Södertälje och vägt in mig!,tordde att jag skulle behöva börja flyta idag med de vill att jag ska vänta med det till den 1:a mars!
    Men:::: Jag har fått ett prel. datum 30/3 då ligger jag på bordet!
    Skulle det vara så att de 2 andra före mig i kön inte "lossat"
    ( gått ner )som de ska så får jag den 2/3. Men är inställd på att det blir den 30/3. det skulle Birgitta titta på :)
    Glad i alla fall!!!!

• mamma2002

Tack Tack Tack Tack Tack

• mamma2002

Ni som redan är opererade,
    Hur upplevde ni första dygnet efter operationen?
    smärtan fanns den/ kom den ? Vart ifrån?
    NYFIKEN!

• mamma2002

lyckan:

samma dag som jag :) Jag på Södertälje, vart blir det för dig då?

• mamma2002

tack för era svar, läser mycket inne på viktdrop om de olika berättelserna man blir såååå nervös, sen när ssk pratar om att man är en högrisk patient gör ju saken inte bättre.
    Jag säger alltid till mig själv att ingen de senaste åren har ju dött iaf. Nervös är man ju när man ska sövas och är "lite" knubbig hahahahah.

Svar på tråden Gbp=Gastric bypass