Inlägg från: Sparkle |Visa alla inlägg
  • Sparkle

Gbp=Gastric bypass

MelvinMeja skrev 2009-01-05 14:09:14 följande:

Usch, fy sjutton. Barnen och jag har åkt på influensan. Inget roligt alls. Har haft semester och skulle börja jobba på onsdag igen. Nu blir det inget med det. Mina kollegor är säkert jätte lyckliga på mig. Ja ja, vad ska man göra.
    det har vi med haft nu i en vecka *peppar peppar* så har jag sluppit den men ungarna o gubben åkte på det..

Idag när jag ställde mig på min lilla våg så visa det sig att jag har klivit över halvvägs nu -24.2kg är bort o har nu bara 23,8kg kvar.
  • Sparkle

till mitt drömmål så att säga och till bmigränsen är det bara 19,5kg

• Sparkle
    Anna Paulita skrev 2009-01-05 14:37:34 följande:
    Jag köpte en klänning i stl 42 idag...och den ä rinte i trikå eller strech. Fattar ni? Helt djävla otroligt!!!!!*GLAD*
    åh va härligt
  • Sparkle

sussiesnus skrev 2009-01-05 16:42:37 följande:

Grattis Sparkle också!
    tackar tackar
  • Sparkle

Trinity78 skrev 2009-01-06 08:46:10 följande:

Herrejä....! Jag vägde mig nyss och vågen visade 69,4 kg!! *chockad*
    åh grattis va härligt
    längtar dit med hehe
  • Sparkle

Vill bara säga att på tv4+ nuså börjar extrem övervikt nu kl 20 ifall nån e intresserad. Kram Hanna

• Sparkle

MelvinMeja skrev 2009-01-16 07:21:21 följande:

Åh vad tråkigt det är när man hamnar på en platå. Visserligen bara 1 vecka än så länge men jag rubbar mig inte. Det är bara 4 månader sen jag opades. Ja ja, får hoppas att det inte blir allt för långvarigt. När fick ni er första platå?
    Jag har haft flera stycken sådana platåer t.o.m. gått upp vid vissa tillfällen. o jag har snart vart opad 4mån men än så länge har det bara varit en vecka åt gången o sen har jag tappat ett antal kilon.. Det jag tänker är att dom släpper o sen fortsätter man att tappa, visst är det tråkigt att stå still men kroppen behöver detta för att anpassa sig.. Tänk att måttbandet visar istället.. *kram*
  • Sparkle

Felicia6 skrev 2009-01-20 07:34:29 följande:

Gah. Nu har jag börjat kräkas igen med blod i Har iaf börjat med omeprazol nu så jag hoppas det hjälper, annars måste jag ju söka hjälp. Men vart vänder man sig? Vårdcentralen? Sjukhuset lokalt eller sjukhuset som opererat mig?
    usch det låter inge vidare..Jag tycker att du hör av dig först till dom som opererade dig occh fråga vad det kan vara o sen ringer till ditt hemsjukhus o säger att du varit i kontakt med dom.
  • Sparkle

alltså det e ju big medicine på tv4+ har dom inte redan visat det avsnittet? känner igen det..

• Sparkle

då var det inte bara jag då som tyckte det.. ser fram emot det varje torsdag o så blir man så besviken att det var gammalt.. Vill ju se hur det går för han som inte kan röra sig pga vikten

Svar på tråden Gbp=Gastric bypass