Gbp=Gastric bypass
jennie- va mätar efter samma metod som på sjukhuset, under armbågen med armen i 90 gradersvinkel.. nej, hoppas på bättre resultat innan op.. Tack för ditt peppande...
jennie- va mätar efter samma metod som på sjukhuset, under armbågen med armen i 90 gradersvinkel.. nej, hoppas på bättre resultat innan op.. Tack för ditt peppande...
hardrockgoddess - vet att i skövde så är vänte tid på op ca 1år efter godkänt av kirurg. ca 4 månad vänte tid innan kirurgbesöket, skickade egen remiss.
hej hej alla... kommit på en fråga,
När la ni in er inför operationen,??
skall opas en måndag & bortrest till söndagen..
fh mamma- okej, vad skönt att veta.. då hinner jag hem & packa om.
mrs kaffelatte- okej, jo det är det nog..
åhh nu har jag bara 1 vecka kvar av flyt, bad jag längtar efter mat nu.. usch helgen har varit pest å pina men värst blir det nog nästa helg då jag skall bo på hotell med frukost & alla skall äta ute ;( tror ni jag kan få äta lite frukost om jag frågar dietisten eller har dem varit jätte hårda??, någon som vet??
åh var tvungen att skriva av mig lite..
idag har jag varit på inksrivningen inför op. gisses vad skönt det känns nu när det är så nära... åh hela 10 kg har jag lyckats gå ned nu :) åh vad skönt det skall bli och få börja äta goda sopor..åhh vad jag längtar..
japp, har flytet 2 1/2 vecka,skall opas på måndag 19e :)..
fusk att du får äta,skulle jag också vilja ha gjort..fast nu går det på ren vana (hur konstigt den än låter), När skall du opas?
sussienus- Okej, vad skönt att du rasat iallafall.. Har du många dagara kvar?
sussienus- Okej, vad skönt att du rasat iallafall.. Har du många dagara kvar?