• jenn06

Gbp=Gastric bypass

jennie- va mätar efter samma metod som på sjukhuset, under armbågen med armen i 90 gradersvinkel.. nej, hoppas på bättre resultat innan op.. Tack för ditt peppande...

• jenn06

hardrockgoddess - vet att i skövde så är vänte tid på op ca 1år efter godkänt av kirurg. ca 4 månad vänte tid innan kirurgbesöket, skickade egen remiss.

• jenn06

hej hej alla... kommit på en fråga,
    När la ni in er inför operationen,??
    skall opas en måndag & bortrest till söndagen..

• jenn06

fh mamma- okej, vad skönt att veta.. då hinner jag hem & packa om.

• jenn06

mrs kaffelatte- okej, jo det är det nog..

• jenn06

åhh nu har jag bara 1 vecka kvar av flyt, bad jag längtar efter mat nu.. usch helgen har varit pest å pina men värst blir det nog nästa helg då jag skall bo på hotell med frukost & alla skall äta ute ;( tror ni jag kan få äta lite frukost om jag frågar dietisten eller har dem varit jätte hårda??, någon som vet??

åh var tvungen att skriva av mig lite..

• jenn06

idag har jag varit på inksrivningen inför op. gisses vad skönt det känns nu när det är så nära... åh hela 10 kg har jag lyckats gå ned nu :) åh vad skönt det skall bli och få börja äta goda sopor..åhh vad jag längtar..

• jenn06

japp, har flytet 2 1/2 vecka,skall opas på måndag 19e :)..
    fusk att du får äta,skulle jag också vilja ha gjort..fast nu går det på ren vana (hur konstigt den än låter), När skall du opas?

• jenn06

sussienus- Okej, vad skönt att du rasat iallafall.. Har du många dagara kvar?

• jenn06

sussienus- Okej, vad skönt att du rasat iallafall.. Har du många dagara kvar?

Svar på tråden Gbp=Gastric bypass